Efter massiva Mafia 3-kritiken: frameraten ska låsas upp

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Raphaei:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Raphaei:
Skrivet av Luffarkaka:
Skrivet av Raphaei:
Skrivet av Luffarkaka:

förutom att det är 30fps så flyter spelet på väldigt bra

Oxymoron.

Vilket trevligt ord du kan din lilla kretin

Gå in på http://www.testufo.com/#test=framerates&count...

Sätt din 120/144/osv gamingskärm på 120hz så uppdateras sidan automatiskt att visa 120/60/30fps med 3 UFOn. 30fps-UFO't kommer hacka sig fram, än värre när det jämförs med 120hz dittot.

Nu när vi konstaterat att 30fps är synonymt med något som hackar något brutalt blir ditt citat följande:
"Förutom att det hackar något brutalt så flyter det på väldigt bra"

Det är en självmotsägelse, dvs en oxymoron. Personangrepp undanbedes.

Men det är ju fler saker som kan flyta förutom bilduppdateringen

Spelar ju föga roll om skådespelarna är i färg och filmen är inspelad svart/vit.

Jag säger inte att det är en skam att spela i 30fps, har själv inga problem att köra 30fps på min något daterade laptop, men det skulle aldrig falla mig in att ha mage att säga att det flyter på den laptopen. Låt oss kalla en häst för en häst, och inte en enhörning, det är allt.

Försvarar inte 30fps på nått sätt. Jag menar bara att man fattar ju vad han menar.

Vad är meningen att säga att det "flyter på väldigt bra" för att ev. elhissarna eller bromsljusen fungerar om det är ett permanent sporadiskt bränsleflöde i den nya AAA-bilen?

Skrivet av Raphaei:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Raphaei:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Raphaei:
Skrivet av Luffarkaka:
Skrivet av Raphaei:
Skrivet av Luffarkaka:

förutom att det är 30fps så flyter spelet på väldigt bra

Oxymoron.

Vilket trevligt ord du kan din lilla kretin

Gå in på http://www.testufo.com/#test=framerates&c...

Sätt din 120/144/osv gamingskärm på 120hz så uppdateras sidan automatiskt att visa 120/60/30fps med 3 UFOn. 30fps-UFO't kommer hacka sig fram, än värre när det jämförs med 120hz dittot.

Nu när vi konstaterat att 30fps är synonymt med något som hackar något brutalt blir ditt citat följande:
"Förutom att det hackar något brutalt så flyter det på väldigt bra"

Det är en självmotsägelse, dvs en oxymoron. Personangrepp undanbedes.

Men det är ju fler saker som kan flyta förutom bilduppdateringen

Spelar ju föga roll om skådespelarna är i färg och filmen är inspelad svart/vit.

Jag säger inte att det är en skam att spela i 30fps, har själv inga problem att köra 30fps på min något daterade laptop, men det skulle aldrig falla mig in att ha mage att säga att det flyter på den laptopen. Låt oss kalla en häst för en häst, och inte en enhörning, det är allt.

Försvarar inte 30fps på nått sätt. Jag menar bara att man fattar ju vad han menar.

Vad är meningen att säga att det "flyter på väldigt bra" för att ev. elhissarna eller bromsljusen fungerar om det är ett permanent sporadiskt bränsleflöde i den nya AAA-bilen?

Ingen mening men man kan säga att utöver det sporadiska bränsleflödet så fungerar bromsljusen och elhissarna

Jaja vi skiter i det nu och väntar på patchen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

kommer köpa det här , om det har 75% rabatt på steams julrea. Gillade Mafia 2 .Det här verkar dock utspela sig i en väldigt gråtråkig tid

Medlem
Skrivet av Freywiind:

går att fixa utan patch med startcommando

Hur? Finns ingen information om det någonstans. Tvärt om har jag läst att det är omöjligt.

Medlem
Medlem
Skrivet av Houratronic:

Ny patch är live nu!

Japp, nu kan man skrämma upp spelet i 60/oändlig FPS.

Testade nu på morgonen med olika grafikinställningar både i 1080p och 4K. Men att måla en gris gör att det fortfarande är en gris Ingen supergrafik men ska nog bli kul att spela ändå.

4K, med ett GTX 1080, orkar ungefär 17-30 FPS på optimala inställningar och 1080p (2k) mestadels stadig 54 FPS med optimala inställningar. Suddigheten i bilden är inte YouTube komprimering. Spelet ser ut så för mig.


signatur

Det var detta...

123
Skriv svar