Se mäktig trailer för nästa Star Wars: The Old Republic-expansion

Robot
Se mäktig trailer för nästa Star Wars: The Old Republic-expansion
Medlem
Se mäktig trailer för nästa Star Wars: The Old Republic-expansion

Den var OK.

Medlem

Synd bara att multiplayercontent inte verkar ingå i deras största expansion någonssin till deras mmo..

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Synd bara att multiplayercontent inte verkar ingå i deras största expansion någonssin till deras mmo..

Exakt. Som singleplayer skulle de hör va bland dom bösta spelen nånsin. Men när levlandet blir det enda roliga (och nästan enbart klass quests) så blir de inte mkt till mmorpg.

Mumma trailer!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Skulle vara intressant att se hur bra ett KoTOR 3 från Bioware+Obsidian hade blivit med mängden tid/pengar det lagt på TOR.

Medlem

Spelat sedan "early access", och ja, visst kan BW göra otroliga trailers. Men något riktigt roligt nytt innehåll har vi inte sett på bra länge. Eternal Empire har bara varit ett långt grindande för att skrapa ihop så många companions som möjligt.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Ser fram emot detta!

Jag fick mer känslor och intresse av Star Wars av denna kortfilm än av hela The Force Awakens. Bra jobbat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Än en gång frågar jag mig själv varför inte BioWare gjorde KotOR 3 istället för en WoW-kopia. Det är de här känslorna som Star Wars handlar om! Nu är jag inte insatt i hur SW: TOR har förändrats sedan launch, men men...


signatur

Have a good time!

Medlem

Alltid bra trailers, de borde göra en film.
...men som sagt: Spelet dog ju helt när de drog igång senaste expansionen med kapitel. Ett spel som är super-grindy, dödar multiplayer och gör det omöjligt tröttsamt att spela flera karaktärer fungerar liksom inte ens om det är Star Wars.

Det de i princip gjort är ju just Kotor3 eftersom många frågade efter det. Men betala så j-a mycket pengar för så lite content varje månad? ...Äeh, hela guilden - som varit med sedan beta - bara la av allihop samtidigt. På två veckor var spelet helt dött för mig. Tyvärr blev det aldrig spelet som de pushade under utvecklingen fram till betan. No Man's Sky ligger i lä. Sedan försökte de reparera på olika sätt utan någon klar riktning. F2P hjälpte en del, men att få tillbaka spelarna som la av lär bli svårt.

Brukar logga in ibland och konstatera att, näe.. Kan inte komma på något jag vill göra i spelet eftersom jag spelar MMO för att spela tillsammans med andra (dock inte emot andra). Kanske skaffar en månad sub när storyn är färdig för att spela igenom en kväll, dvs om sådär 2 år typ?

Men böckerna är rätt ok, och som sagt, de borde göra en film istället för det tecknade dravlet på Disney.

..och återuppta utvecklingen av SW1313, och remakes av dark forces/jedi knight-spelen

Medlem

Sikken trailer! En fet på den.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

drama drama drama...

gameplay... meh

oh...

Medlem

Hade de lagt lika mycket pengar och energi på att göra ett bra spel istället för att försöka skapa hype så hade vi kanske fått ett riktigt bra spel...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jävligt synd att själva spelet inte lever upp till dess trailers...


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Skrivet av Brain:

Än en gång frågar jag mig själv varför inte BioWare gjorde KotOR 3 istället för en WoW-kopia.

Gissar att EA hade rättighet till att göra ett "stort" Star Wars spel till vid tillfället och de hoppades varumärket samt Bioware's rykte för bra RPG och att rida på WoW-vågen skulle vara en vinnande formel.
NU har de ju rättigheterna i typ 8 år till eller nått sånt väl så nån gång kanske Kotor 3 dyker upp.
Är ju fortfarande ingen direkt info ute om vad Amy Hennig och Jade Raymond håller på med för spel, med tanke på deras bakgrunder för story och spelstil. (lite concept art finns ifs)
Om man läser DICE och Star Wars så är det inga höga odds att det handlar om en FPS shooter som Battlefront, för de är ju knappast kända för storyn eller RPG.
Men det är ju svårt att inte dra paralleller till AssCreed eller Uncharted när man hör namnen Amy och Jade. Man får väl bara hoppas att det inte blir reskinnade Uncharted och Creed spel utan något nytänkande i det hela.

Medlem

Jag lade av förra året. Fallen Empire kom med en massa förändringar som jag inte gillade. Ganska surt då jag var en founder o spelat sen betan.
Kikar på videos på youtube för att följa med i kapitel o all lore. Så skönt att skippa grindandet o alla skytroopers.

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Jag fick mer känslor och intresse av Star Wars av denna kortfilm än av hela The Force Awakens. Bra jobbat.

Gå då och spela KotOR så vi slipper ditt jävla gnäll om TFA. Vi har fattat att du inte gillar filmen. Herregud, har du inget annat för dig?

Medlem
Skrivet av deep9:
Skrivet av walter_iego:

Jag fick mer känslor och intresse av Star Wars av denna kortfilm än av hela The Force Awakens. Bra jobbat.

Gå då och spela KotOR så vi slipper ditt jävla gnäll om TFA. Vi har fattat att du inte gillar filmen. Herregud, har du inget annat för dig?

Hade tänkt skriva exakt samma innan jag såg walter_iegos inlägg. Jag har alltid varit ett stort Star Wars fan men de enda gångerna jag får någon riktig Star Wars känsla nu för tiden är när man tittar på TORs fantastiska trailers.
Du behöver ju inte ta det personligt

Med andra ord: Shit vilken fet trailer!

Inaktiv
Skrivet av snickerboa:
Skrivet av deep9:
Skrivet av walter_iego:

Jag fick mer känslor och intresse av Star Wars av denna kortfilm än av hela The Force Awakens. Bra jobbat.

Gå då och spela KotOR så vi slipper ditt jävla gnäll om TFA. Vi har fattat att du inte gillar filmen. Herregud, har du inget annat för dig?

Hade tänkt skriva exakt samma innan jag såg walter_iegos inlägg. Jag har alltid varit ett stort Star Wars fan men de enda gångerna jag får någon riktig Star Wars känsla nu för tiden är när man tittar på TORs fantastiska trailers.
Du behöver ju inte ta det personligt

Med andra ord: Shit vilken fet trailer!

Hur kan jag ta det personligt? Visste inte att jag låg bakom TFA. Jävla skillnad på en trailer och en film. Vilken skitfilm som helst kan verka cool sett från en trailer. Intelligentsfria människor.

Medlem
Skrivet av deep9:
Skrivet av snickerboa:
Skrivet av deep9:
Skrivet av walter_iego:

Jag fick mer känslor och intresse av Star Wars av denna kortfilm än av hela The Force Awakens. Bra jobbat.

Gå då och spela KotOR så vi slipper ditt jävla gnäll om TFA. Vi har fattat att du inte gillar filmen. Herregud, har du inget annat för dig?

Hade tänkt skriva exakt samma innan jag såg walter_iegos inlägg. Jag har alltid varit ett stort Star Wars fan men de enda gångerna jag får någon riktig Star Wars känsla nu för tiden är när man tittar på TORs fantastiska trailers.
Du behöver ju inte ta det personligt

Med andra ord: Shit vilken fet trailer!

Hur kan jag ta det personligt? Visste inte att jag låg bakom TFA. Jävla skillnad på en trailer och en film. Vilken skitfilm som helst kan verka cool sett från en trailer. Intelligentsfria människor.

Hur du kan ta det personligt har jag ingen aning om men du verkar ju ta otroligt illa upp av det som skrivs om filmen. Fast det egentligen inte ens skrivits något dåligt om den

Medlem

LAJKA MIN KOMMENTAAAAR!!!

Medlem
Skrivet av Zleec:

LAJKA MIN KOMMENTAAAAR!!!

Lätt


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Trailern, precis som deras tidigare trailers, är gjord av BLUR Studio (dom har även gjort andra feta trailers).

Andra trailers dom gjort

Medlem

Jeg kommer ikke til å kjøpe spill som har promo materiale fra Blur studios. Dette er en holdning jeg har hatt lenge.

Det frister ikke å kjøpe et spill, hvor så å si halve budsjettet er gått med for å få laget en "trailer" som antagelig er så mye mer spennende og interessant enn hva spillet kan sies å være.

Medlem

Sith är bäst men frågan är om man pallar att börja spela igen. Tröttnade på spelet efter nån månad.

Skrivet av Exodus:

Trailern, precis som deras tidigare trailers, är gjord av BLUR Studio (dom har även gjort andra feta trailers).

Andra trailers dom gjort

Den där Elder Scrolls trailern "The Arrival" är en favorit.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av deep9:
Skrivet av walter_iego:

Jag fick mer känslor och intresse av Star Wars av denna kortfilm än av hela The Force Awakens. Bra jobbat.

Gå då och spela KotOR så vi slipper ditt jävla gnäll om TFA. Vi har fattat att du inte gillar filmen. Herregud, har du inget annat för dig?

Watch out, we got a badass fanboy over here

Medlem

Kunde de inte bara gjort en långfilm istället för att fortsätta dra ut på detta plågsamma spel..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Förläng dessa trailers till en film istället. Det gäller wow också
gärna i serie form också jag skulle garanterat sitta bänkad för
att titta.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

12
Skriv svar