Gameplay från APB i arkivet

Robot
Medlem
Gameplay från APB i arkivet

Körde betan en del, bra spel men det är lite små laggigt till o från och det är extremt långa laddnings tider ^^ Men annars är det bra
Gillar bil körningen väldigt mycket, tar kanske några minuter att lära känna bilarna och fatta när man ska dra i handbromsen för att slira igenom svängarna men grymt skönt blire då

Medlem

Nej usch, det intrycket jag fick från betan var inte bra.


signatur

Wai

Medlem

Jag gillade det från betan, men när den stängde så kändes det som jag redan hade gjort allt och låst upp allt efter de 3 veckor som det var fritt att spela, så jag kommer inte köpa det här. Tycker dock att det är kul att det fortfarande görs lite originella spel som det här nuförtiden, så jag hoppas att många köper det och sponsrar utvecklarna.

Medlem

Jag håller med Wartex fullt ut här

Jag gillade betan och spelade enforcer upp till rank 140 men det var ofta stora problem med balanseringar och det är det fortfarande, är du borta i ca 1½ dag så har alla låst upp helt sjuka vapen och går runt och äger dig och du har ingen channs att komma ikapp hur bra aim du än har. Så jag befarar att det kommer vara oerhörda problem med både whine över "owerpowrered" vapen och mycket annat.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Avstängd

Antipirat byrån

Medlem

nice


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Ser ut att vara skräp. Trodde det var något mer seriöst.

Medlem

Ser hemskt ut

Medlem

Styrningen är hemsk.. att köra bil är som att försöka köra rally med en glassbil när man är skitfull, och samtidigt försöker undvika konor på en hinderbana.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

Styrningen är hemsk.. att köra bil är som att försöka köra rally med en glassbil när man är skitfull, och samtidigt försöker undvika konor på en hinderbana.

Ja huga att man ska behöva tänka när man kör hah. Spelade också betan bra spel och många saker har ändrats sen betan stängdes.

Medlem

spelade betan och har kört lite ptw, skit dåligt enligt mig, bilarna ( som är en stor del av spelet ) är så otroligt orealistiska, dem liksom glidder runt, inte att man sladdar lätt utan liksom glider i sidleds runt så snabbt man svänger, vill du döda ngn skjut 20 skott på en bil me första mp5:an ( Noob vapen ) så sprängs dem direkt, otroligt obalanserad Matchmaking en nobb med första vapnet kan möta en pro med en super upgraderad AK47 som dödar en på 3-4 skott, Repetivt som bara den, sen så är det ingen skillnad på att vara polis/kriminel, som iaf jag tkr det borde va, poliserna beter sig lika kriminelt som dem andra, enda skillnaden är att poliser har ett OP vapen ( taser ) so mman skjuter på ngn sen kan dem inte röra sig på 5-10 sekunder o man kan lätt bara gå fram o döda dem. Kanske kmr bli ngt om ett år med lite nya saker fixar bilarna o gör det mindre repetitivt, ah inget för mig iaf som det ser ut just nu


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Rior:
Skrivet av Fenix:

Styrningen är hemsk.. att köra bil är som att försöka köra rally med en glassbil när man är skitfull, och samtidigt försöker undvika konor på en hinderbana.

Ja huga att man ska behöva tänka när man kör hah. Spelade också betan bra spel och många saker har ändrats sen betan stängdes.

nej igentligen är inte det ngn skillnad alls ( iaf som inget man märker )


signatur

Rwa?

1
Skriv svar