Se mäktig trailer för nästa Star Wars: The Old Republic-expansion

Medlem
Medlem

Grejen är den att swtor har inte dålig gameplay, den är bara... tråkig. Säker, oinspirerad och en bättre version av vad Vanilla wow var i början men den charmen nöter bort rätt snart. Enda man har kvar då är dels storyn och sen en grind av daily content och dungeon/raidfinders.

Det sagt så är det klart värt att lägga en hundring på och sen köra igenom när det finns lite content då och då.

Medlem

Typiskt mmorpg, trailers är mer intressanta än själva spelet

Skrivet av deep9:
Skrivet av walter_iego:

Jag fick mer känslor och intresse av Star Wars av denna kortfilm än av hela The Force Awakens. Bra jobbat.

Gå då och spela KotOR så vi slipper ditt jävla gnäll om TFA. Vi har fattat att du inte gillar filmen. Herregud, har du inget annat för dig?

Intressant att du skrev följande inlägg i en anna tråd:

"Några grejor som stör mig.

1. Captain Phasma, snacka om bortkastad potential av en ny bra skurk. Filmens Boba Fett.

2. John Williams musik är obefintlig. Fick dom åtminstone rätt i PT.

3. Ännu en death star

4. Duellen mellan Kylo Ren och Finn/Rey. Visst han är ingen fulltränad Jedi eller Sith. Men med träning i både den ljusa och mörka sidan, borde han överbemanna både Finn och Rey utan några problem.

5. Huvudskådespelarna från The Raid. Varför anlita dom till stå och slänga iväg ett par meningslösa meningar? Ta nytta av deras martial arts kunskaper istället. Väldigt väldigt märkligt."

Med det skrivet antar jag att du "gnäller" 4 gånger så mycket som mig, medan jag bara har gnällt en gång i den här tråden. Jag ska bättra mig på den punkten (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag kör spelet för en enda sak Storyn och den blir bättre och bättre för varje exp jag bryr mig inte om att det är ett MMORP. The force shall brake your cains.

Medlem

Gör ett nytt Neverwinter Nights i stället.

Medlem

Jepp håller med många trailers och story är dom grymma på synd spelet inte är bra eftersom det var ett mmorpg som man gjorde till ett mmo.

Största problemet är seg combat och allt vad det innebär imo så tycker man spelet är super kul för dig fortsätt spela det


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av walter_iego:

4. Duellen mellan Kylo Ren och Finn/Rey. Visst han är ingen fulltränad Jedi eller Sith. Men med träning i både den ljusa och mörka sidan, borde han överbemanna både Finn och Rey utan några problem.

Det handlar inte om träning utan mer om "the force".

Men jag håller med om att filmerna efter 3 första är rätt dåliga på alla sätt. Det som störde mig mest var dålig karaktärsdesign i filmen. Kylo Ren är snäppet mer intressant än Jar Jar Binks.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

KOTOR 3!!!! sagt det sen 2004.....

Skulle bioware få skriva manus i Starwars filmerna och få ekonomiskt backning att göra dom skulle dom vara så jävla feeeeeeet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av zumo:

KOTOR 3!!!! sagt det sen 2004.....

Skulle bioware få skriva manus i Starwars filmerna och få ekonomiskt backning att göra dom skulle dom vara så jävla feeeeeeet.

Hade hellre sett Obsidian göra det i så fall. Jag må häda enligt somliga, men i min bok är Kotor 2 ett mer välskrivet spel än Kotor (och Obsidians andra alster går inte av för hackor på den fronten heller).

Medlem
Gen
Medlem

5/5 för trailern 2/5 för spelet. Körde det i ca ett år när det släpptes och visst är levlandet roligt men det är också allt. Som många redan sagt hade detta spel gjort succé som singleplayerspel.

Medlem

dess 12 spelare är säkert taggade

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av deep9:
Skrivet av walter_iego:

Jag fick mer känslor och intresse av Star Wars av denna kortfilm än av hela The Force Awakens. Bra jobbat.

Gå då och spela KotOR så vi slipper ditt jävla gnäll om TFA. Vi har fattat att du inte gillar filmen. Herregud, har du inget annat för dig?

Intressant att du skrev följande inlägg i en anna tråd:

"Några grejor som stör mig.

1. Captain Phasma, snacka om bortkastad potential av en ny bra skurk. Filmens Boba Fett.

2. John Williams musik är obefintlig. Fick dom åtminstone rätt i PT.

3. Ännu en death star

4. Duellen mellan Kylo Ren och Finn/Rey. Visst han är ingen fulltränad Jedi eller Sith. Men med träning i både den ljusa och mörka sidan, borde han överbemanna både Finn och Rey utan några problem.

5. Huvudskådespelarna från The Raid. Varför anlita dom till stå och slänga iväg ett par meningslösa meningar? Ta nytta av deras martial arts kunskaper istället. Väldigt väldigt märkligt."

Med det skrivet antar jag att du "gnäller" 4 gånger så mycket som mig, medan jag bara har gnällt en gång i den här tråden. Jag ska bättra mig på den punkten (?)

Pinsamt att du går igenoms hans historik för att bevisa en punkt. Du tar det nog lite för seriöst...

Grym trailer för övrigt!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av zumo:

KOTOR 3!!!! sagt det sen 2004.....

Skulle bioware få skriva manus i Starwars filmerna och få ekonomiskt backning att göra dom skulle dom vara så jävla feeeeeeet.

Hade hellre sett Obsidian göra det i så fall. Jag må häda enligt somliga, men i min bok är Kotor 2 ett mer välskrivet spel än Kotor (och Obsidians andra alster går inte av för hackor på den fronten heller).

Jag tänkte faktist skriva Bioware/Obsidian då jag tycker bägge två gör makalösa storys. Men personligen föredrar jag Kotors story främst pga TSL var så klippt. Jag har ju spelat det de har lyckats återskapa såklart, men de saknas ju fortfarande en hel del tyvärr.. Sen föredrar jag inte att TSL är så obefolkat, liksom temat ska ju vara det så det är korrekt men det är så mörkt och ensamt typ haha.. Inga Jedis/Sith och många planeter är öde ställen med få eller inga andra NPCs.
Så enligt mig så: Ettan har en bättre story, tvåan har bättre gameplay och spelmekanik brukar jag se det som. Däremot är båda fantastiska spel och ligger ohotat längst upp på min lista över de spel jag har lirat och uppskattat mest.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

4. Duellen mellan Kylo Ren och Finn/Rey. Visst han är ingen fulltränad Jedi eller Sith. Men med träning i både den ljusa och mörka sidan, borde han överbemanna både Finn och Rey utan några problem.

Blev inte Kylo Ren skjuten genom magen med en http://starwars.wikia.com/wiki/Bowcaster före den duellen? Något säger mig att det kan ha påverkat utgången!

Medlem

Grym trailer men låter inte som att dom lagt lika mycket energi på spelet enligt tidigare kommentarer :/

12
Skriv svar