Jag tror att jag kommer att vänta med att köpa Mafia 3

Medlem
Jag tror att jag kommer att vänta med att köpa Mafia 3

Är det här anledningen till varför det inte skickades ut några recensionkopior?

#blogg


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

phi
Medlem
Jag tror att jag kommer att vänta med att köpa Mafia 3

Verkar vara ett riktigt trasigt skitspel av det jag har sett hittills.

Medlem

Även med den hära Fps-fixen som kom nu i helgen så måste du ha ett MONSTERsystem för att ens komma upp i 60 fps, Ooptimerat är bara förnamnet. +att det verkar krasha hejvilt för folk efter patchen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av Zymac:

Även med den hära Fps-fixen som kom nu i helgen så måste du ha ett MONSTERsystem för att ens komma upp i 60 fps, Ooptimerat är bara förnamnet. +att det verkar krasha hejvilt för folk efter patchen.

Flyter bra efter patch med mitt 970 på low/medium settings 1080*1200p


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

"low/medium" -exakt vad jag menar med ooptimerat, att du måste peta ner det på de inställningarna för att få det flyta bra.

Jag menar naturligtvis för at få (solida) 60+ fps på max inställningar så verkar det krävas typ minst ett 1070. Något som den grafiken VERKLIGEN INTE borde kräva.

Edit: Jämförelsetabell med GTAV


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag var riktigt sugen på det här spelet, men det verkar vara en trasig röra av buggar och dålig optimering. Så jag står över.

Kanske spelar igenom GTA5 en gång till istället.

Medlem

Verkar lite buggigt nu men hittils tycker jag inte att det är ett skitspel

Medlem

Jag älskar det, så är din förlust ^^ men vänta du några månader ^^

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Zymac:

Även med den hära Fps-fixen som kom nu i helgen så måste du ha ett MONSTERsystem för att ens komma upp i 60 fps, Ooptimerat är bara förnamnet. +att det verkar krasha hejvilt för folk efter patchen.

Flyter bra efter patch med mitt 970 på low/medium settings 1080*1200p

Jo förstod att du menade det, jag bara kommenterade hur set fungerar på mitt systen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Herrejävlar, detta klipp gav mig så mycket mer än att köpa spelet! Tackar för garvet.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag var riktigt sugen på det här spelet, men det verkar vara en trasig röra av buggar och dålig optimering. Så jag står över.

Kanske spelar igenom GTA5 en gång till istället.

Säg vad man vill om Rockstar, men de kan sitt skit.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jag har ett 1080 och 6700k med 1440p upplösning och jag glider mellan 40-60 fps med högsta inställningarna minus motionblur.
Riktigt dåligt alltså!

Spelet i sig är helt ok, lite repetitivt dock.
Jag har inte upplevt så där mycket buggar och mitt spel har bara kraschat en gång på 17 timmar. (Jag skrev bara för att jag vet många som har haft större problem med krascher).

Medlem

Hur detta har gått igenom QA kontrollen är helt obegripligt.

Medlem

Funny shit


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skrivet av DeFeCT:

Hur detta har gått igenom QA kontrollen är helt obegripligt.

De har väl varit tvungna att jäkta ut det som andra spelutvecklare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar