Fyrtal i The Old Republic-rullar

Robot
Medlem
Fyrtal i The Old Republic-rullar

oj, bara jag som tycker det ser lite fattigt ut ?
jävla rekyl killen hade i sin laserpicka förresten hehe

Medlem

Ser ruskigt tråkigt ut IMO
Har absolut inga förväntningar på detta spelet dock såg ju det lilla man fick se från WH40k liret betydligt mer intressant ut

Medlem
Medlem

Wow, inga bra vids för promotion det där, hoppas verkligen det inte blir sådär törrt.

Medlem

"detta spelet" höhö.
Bedöma spelet när det är långt ifrån färdigt...GG


signatur

FUBAR

Pansarknekt

Jag gillar inte Star Wars-universumet särskilt mycket men tyckte det såg riktigt skoj ut. Najs med egna skepp osv. Gillar också att det är riktiga dialoger när man får uppdrag. Kan bli bra det här


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Fallackigoll:

Wow, inga bra vids för promotion det där, hoppas verkligen det inte blir sådär törrt.

Klart som fan det kommer bli. Förväntar du dig något annat från MMOs? Speciellt ett som är så heavy instanced som ToR?

Medlem

Tyckte inte det såg dåligt ut, tvärt om. Bioware kan inte misslyckas med ett rollspel, så är det bara.

Medlem

Ser liknande ut till kotor, så det blir nog bra Do want.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

kan nog bli ett köp av detta

Medlem
Skrivet av ionass:
Skrivet av Fallackigoll:

Wow, inga bra vids för promotion det där, hoppas verkligen det inte blir sådär törrt.

Klart som fan det kommer bli. Förväntar du dig något annat från MMOs? Speciellt ett som är så heavy instanced som ToR?

Ja jag förväntar mig alltid en evulotion allt eftersom mer spel av samma genre kommer ut, men jag menade mest att det måste finnas betydligt vackrare och häftigare platser att visa fighting i än "Westfall"-miljö men man kanske sparar på krutet. Som icke SW så lockade det inte speciellt, men så kanske de inte försöker nå en jätte bred spelarbas? Vad vet jag, va inte E3 stuck på vidsen iaf imo.

Medlem

Jag känner på mig att detta blir en B-E-S-V-I-K-E-L-S-E.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kan ju hålla med att det såg rätt tråkigt ut, Warhammer såg ju lite roligare ut om man säger så.

Medlem

Mhmm, laserljud och vettigt voiceacting gör mig glad.

Medlem

Aj aj hade förväntat mig betydligt mer i detta skede.

Kommer säkert vara riktigt bra, påminner om Kotor vilket enbart är ett plus, men gillade verkligen inte modellerna och animationerna, påminde om tecknade "clone wars" min 3-åring kollar på

Tror ändå att spelet kommer vara riktigt bra, men man ser att de har en del kvar att jobba på!

Medlem

Kommer nog köpa det här. Är faktiskt mer intresserad av story och rollspels-aspekten än själva mmo-delen, så att köpa det och betala för endast en månad (som borde räcka för att "klara" det) verkar vettigt.

Gillar även att ens egen karaktär har en röst, till skillnad från KoTOR, Dragon Age och NWN.

Medlem

Tycker bara att de ser så stelt ut :/

Medlem

ser ut som det är janne svensson som fixat grafiken


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Jag tycker det ser lockande ut. Jag säger som Ghostknight, jag har också svårt att tänka mig att Bioware kan misslyckas med att göra ett rollspel.

Medlem

Skulle vara perfa om de kunde få striderna lite mindre stela och ta tillbaka KOTOR-grafiken...

Medlem

Jag har mycket goda förväntningar utav detta, men är omöjligt att säga bu eller bä om spelet förens en riktig beta eller eventuell release har kommit

Ser åtminstone fläskigt ut


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Funderar på hur balansen i spelet kommer att fungera. I Star Wars-världen har väl alltid gubben med lightsaber varit den mäktigaste?

Medlem

Känns ju som att "MMO" delen är rätt missad än så länge.. köra instancer med ett par polare? Inte vad en MMO värld bör erbjuda. Vi får väl se vad som händer.

Medlem
Skrivet av ionass:

Speciellt ett som är så heavy instanced som ToR?

Vet du nåt som ingen av oss andra vet? I övrigt är ToR mer eller mindre KoToR i MMO-format. Och jag tyckte personligen bägge KoToR spelena var grymt bra. Har stora förhoppningar på ToR, och stort förtroende för Bioware. Tror knappast någon kommer bli besviken.

Move along Troll...


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Fyfan va fint!


signatur

Meep!

Medlem

Normalt sett brukar jag aldrig bry mig speciellt mycket om grafiken i spel - och framförallt inte i rollspel - men jag måste säga att tOR ser riktigt, riktigt fult ut. Speciellt animationerna! Det kan säkert vara ett kul spel ändå, men striderna ser ju ut att vara otroligt stela och tråkiga.

Medlem

Tycker det ser bra ut jag. Ska definitivt testas och ge det en chans när det kommer. Kanske äntlingen kommer ett mmo där val spelar någon riktig roll.

Medlem

Ser aningen stelt ut, men det kan jag leva med. Dock så verkar AI:n väldigt dum, "Hey, lets stand in the open and get shot at!" Men spelet är inte färdigt än, så det kanske blir bättre.

Och eftersom att det är Bioware vi snackar om så tvivlar jag inte på att det blir bra. Men ingen "WoW Killer"

Medlem

Spelar roll? Det är ett mmorpg -- det går ut på att lyfta socialbidrag, sitta framför datorn så mycket så möjligt och grinda samma skit over and over again. Hur roligt kan det bli? :\


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

12
Skriv svar