Inget "spray and pray" i nya filmklippet från Prey

Robot
Inget "spray and pray" i nya filmklippet från Prey
Medlem
Inget "spray and pray" i nya filmklippet från Prey

"Gameplay"-klipp med cirka 2 sekunders "gameplay".

Medlem

det är synd det aldrig blev nåt med prey2 men detta blir kanske inte så dumt jag vet inte.

Releasehästryttare

Så det blir som i mass effect då där man kan välja att spela kvinna eller man men de har bara en röst skådis att välja på?

Förutom det så va det knappt något nytt i denna trailern .. ser dock fram emot spelet då jag gillar de vi sett hittills.

Medlem

Nä, jag gillar inte det där svarta molnet.
Kunde de inte hittat på något bättre?!


signatur

autograph

Medlem

Tror stenhårt på denna titel. Hoppas dock att det inte bara är de där svarta "space" figurerna som man ska skjuta ihjäl. Hoppas de kan kontrollera andra människor. Blir absolut ett köp till Steam. Mus & tangentbord är ett måste i FPS-spel för mig personligen...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

"Pray och Spökplumpen"


signatur

autograph

Medlem
1
Skriv svar