Geeks Gaming samlar spelfantasterna från SweClockers och FZ

Robot
Geeks Gaming samlar spelfantasterna från SweClockers och FZ

Damma av tangentbordet och massera avtryckarfingret. Torsdagen den 13 oktober går det officiella startskottet för spelsäsongen med Geeks Gaming.

#battlefield-1


Medlem
Geeks Gaming samlar spelfantasterna från SweClockers och FZ

woohoo

Medlem

Som jag skkrev på swec, så riktigt kul detta. ser verkligen fram emot att vara med på bf1.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Slipper msn lira ensam

Medlem

Bra initiativ, kommer nog dock inte ha tid med det.

Medlem

"Att vara medlem i Geeks Gaming kräver ingen ansökan – alla är välkomna! Det enda som behövs är ett gott humör och en vilja att ha roligt tillsammans."

Äsch, där sprack mina planer på att få gå med.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Trött som fan och därmed grinig, säkert bara jag som hakat upp mig på en skitsak, men det där namnet tycker jag är bedrövligt.

Medlem

Loggan ser ut att vara aningen inspirerad av Guerrilla Games?

Medlem

Vilka spel blir det spelkvällar i? Jag skulle ju gärna spela inte endast FPS utan även sportspel, racingspel och annat kul.

Geeks Gaming
Skrivet av Puscifer:

"Att vara medlem i Geeks Gaming kräver ingen ansökan – alla är välkomna! Det enda som behövs är ett gott humör och en vilja att ha roligt tillsammans."

Äsch, där sprack mina planer på att få gå med.

Tappa inte modet, vi brukar alltid starta ett par platoons/guilds med mera i alla spel. De är självklart tillgängliga om du känner att du vill bära klantagg.

Vi har medvetet valt att inte ha en organiserad klan, utan omfattar och ser alla spelare på FZ, SweC och övriga Geeks siter som medlemmar. Vi tar upp era önskemål via forumet/redaktionerna och försöker ge er alla lite mer spelglädje.

Skrivet av Banjo:

Vilka spel blir det spelkvällar i? Jag skulle ju gärna spela inte endast FPS utan även sportspel, racingspel och annat kul.

Vi har kört allt möjligt, BF, CS, CoD, WoWs, WoT, Garrys Mod, F1, Trackmania, Rocket League, Overwatch, MWO, CoH...och mycket mera.

Vad skulle ni vilja se på en spelkväll?

Nu närmast kör vi ikväll i BF1, nästa blir 21 okt då BF1 släpps på riktigt men sedan kör vi lite annat. Kommer att finnas en kalender snart som man kan spana in.


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Medlem
Skrivet av Lannovar:
Skrivet av Puscifer:

"Att vara medlem i Geeks Gaming kräver ingen ansökan – alla är välkomna! Det enda som behövs är ett gott humör och en vilja att ha roligt tillsammans."

Äsch, där sprack mina planer på att få gå med.

Tappa inte modet, vi brukar alltid starta ett par platoons/guilds med mera i alla spel. De är självklart tillgängliga om du känner att du vill bära klantagg.

Vi har medvetet valt att inte ha en organiserad klan, utan omfattar och ser alla spelare på FZ, SweC och övriga Geeks siter som medlemmar. Vi tar upp era önskemål via forumet/redaktionerna och försöker ge er alla lite mer spelglädje.

Skrivet av Banjo:

Vilka spel blir det spelkvällar i? Jag skulle ju gärna spela inte endast FPS utan även sportspel, racingspel och annat kul.

Vi har kört allt möjligt, BF, CS, CoD, WoWs, WoT, Garrys Mod, F1, Trackmania, Rocket League, Overwatch, MWO, CoH...och mycket mera.

Vad skulle ni vilja se på en spelkväll?

Nu närmast kör vi ikväll i BF1, nästa blir 21 okt då BF1 släpps på riktigt men sedan kör vi lite annat. Kommer att finnas en kalender snart som man kan spana in.

Nu blir det en del konsolspel här, men:

Forza 5/6, Gran Turismo 6, Forza Horizon 2/3 , NBA 2K, NHL, FIFA, PES, Civilization V / VI , Super Mario Maker (utmana varandra på vem som kan klara en nybyggd bana fortast), Evolve, Gears of War 4, Halo 5, Mario Party, Mario Tennis, Mario Kart, Super Smash Bros. Lite casual där kring vissa spel, jag vet. Men en blandning mellan svåra spel och lite enklare casualspel kan bli kul.

Redigering: Visst ja, även Dead or Alive 5, Virtua Fighter 5: Showdown, Tekken 6, Tekken Tag Tournament 2, Street Fighter IV / V , Killer Instinct och Soul Calibur V vore kul, lite fightingspel.

Geeks Gaming
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Lannovar:
Skrivet av Puscifer:

"Att vara medlem i Geeks Gaming kräver ingen ansökan – alla är välkomna! Det enda som behövs är ett gott humör och en vilja att ha roligt tillsammans."

Äsch, där sprack mina planer på att få gå med.

Tappa inte modet, vi brukar alltid starta ett par platoons/guilds med mera i alla spel. De är självklart tillgängliga om du känner att du vill bära klantagg.

Vi har medvetet valt att inte ha en organiserad klan, utan omfattar och ser alla spelare på FZ, SweC och övriga Geeks siter som medlemmar. Vi tar upp era önskemål via forumet/redaktionerna och försöker ge er alla lite mer spelglädje.

Skrivet av Banjo:

Vilka spel blir det spelkvällar i? Jag skulle ju gärna spela inte endast FPS utan även sportspel, racingspel och annat kul.

Vi har kört allt möjligt, BF, CS, CoD, WoWs, WoT, Garrys Mod, F1, Trackmania, Rocket League, Overwatch, MWO, CoH...och mycket mera.

Vad skulle ni vilja se på en spelkväll?

Nu närmast kör vi ikväll i BF1, nästa blir 21 okt då BF1 släpps på riktigt men sedan kör vi lite annat. Kommer att finnas en kalender snart som man kan spana in.

Nu blir det en del konsolspel här, men:

Forza 5/6, Gran Turismo 6, Forza Horizon 2/3 , NBA 2K, NHL, FIFA, PES, Civilization V / VI , Super Mario Maker (utmana varandra på vem som kan klara en nybyggd bana fortast), Evolve, Gears of War 4, Halo 5, Mario Party, Mario Tennis, Mario Kart, Super Smash Bros. Lite casual där kring vissa spel, jag vet. Men en blandning mellan svåra spel och lite enklare casualspel kan bli kul.

Redigering: Visst ja, även Dead or Alive 5, Virtua Fighter 5: Showdown, Tekken 6, Tekken Tag Tournament 2, Street Fighter IV / V , Killer Instinct och Soul Calibur V vore kul, lite fightingspel.

jag kör en hel del racingspel och är också en av de som streamar. Har en del spel i backloggen som jag inte hunnit lira klart, senaste need for speed, F1 2016, spintires, truck simulator, etc. Finns många!

Senaste spelet jag började lira är Forza Horizon 3, kör lite varje dag, är levl 45 nu. Kommer även streama Civilization när det släpps. men som spelkväll hade jag gärna kört lite fler bilspel, kan även bli att man kör en mer casual kväll som streamas där man sitter o snackar o spelar lite bara...

Hoppa in på TS om du vill lira lite någon kväll! teamspeak.geeksgaming.se

1
Skriv svar