Overwatch firar Halloween med ny PvE-mod

Robot
Medlem
Overwatch firar Halloween med ny PvE-mod

Du kan även köpa skins som droppas i lootboxes men kostar 3x mer credits än vanliga skins.

Medlem

Varit less på ow senaste tiden av massa anledningar men den här modden funkade fan nice i ow miljö. Blev fast ett par timmar igår kväll o ser gärna mer sånt här.

Medlem
Medlem

Kommer känna mig smutsig när jag köper pumpor för att få rätt skin alternativt tillräckligt med valuta.. Får se hur många som behövs de sista dagarna.

Medlem

Igen så gör dom missen att man endast får lådor om man köper, eller levlar upp - vilket gör att man som en på högre level får markant färre lådor.

Medlem
Skrivet av Ghan:

Igen så gör dom missen att man endast får lådor om man köper, eller levlar upp - vilket gör att man som en på högre level får markant färre lådor.

Äh, är ju bara dom första typ 22 lvls som är lägre (ökar med 1000XP per lvl tror jag), och man kommer komma runt innan eventet är slut. Inte ens en riktig nackdel som är värd att ta upp, enligt mig.

Medlem
Skrivet av Bulletblues:
Skrivet av Ghan:

Igen så gör dom missen att man endast får lådor om man köper, eller levlar upp - vilket gör att man som en på högre level får markant färre lådor.

Äh, är ju bara dom första typ 22 lvls som är lägre (ökar med 1000XP per lvl tror jag), och man kommer komma runt innan eventet är slut. Inte ens en riktig nackdel som är värd att ta upp, enligt mig.

Dessutom kan du köpa skinsen för coins.

Medlem

Feck, hur ska jag hinna med detta?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Du kan även köpa skins som droppas i lootboxes men kostar 3x mer credits än vanliga skins.

Är bara 4 skins som är för 3000. Resten ligger på 750 coins

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Vercadi:

Du kan även köpa skins som droppas i lootboxes men kostar 3x mer credits än vanliga skins.

Är bara 4 skins som är för 3000. Resten ligger på 750 coins

som är skins som normalt kostar 250, därav x3.

Medlem
1
Skriv svar