Battlefield 1 ute nu i Origin Access!

Robot
Medlem
Battlefield 1 ute nu i Origin Access!

Varsågod alla och beta tesa åt oss resterande så ses vi om 10 dar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tur att jag jobbar imorgon och måste sova...

Medlem

Så man kan alltså inte spela detta bara genom att förboka? Man måste ha Origin access?

Geeks Gaming
Skrivet av MMHT:

Så man kan alltså inte spela detta bara genom att förboka? Man måste ha Origin access?

13 - 17 okt, med origin access (40 kr och behöver inte köpa spelet då) får man spela 10h på fem kartor och SP kampanjen. Progress överförs. Origin Access ger 10% rabatt då ska man köpa spelet kan det vara värt en månad kanske?

18 okt, Premium (och deluxe?) får full tillgång.

21 okt, Alla som köper vanliga versionen får full tillgång.

Men...nu verkar EA ha släppt det redan idag.


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Medlem

Så jävla tramsigt sätt att släppa spelet på.

Medlem

Jag som har tvättstugan 07.00-12.00 imorgon!

Antar att man kan vända på kallingarna...

Medlem

SP verkar vara helt underbar spelat första uppdragen, jäkligt snyggt, blir prova på MP i morgon!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Så jävla tramsigt sätt att släppa spelet på.

Du måste verkligen vara en av dom som inte har möjlighet att spela det!

Medlem
Skrivet av zumo:
Skrivet av Lolflakes:

Så jävla tramsigt sätt att släppa spelet på.

Du måste verkligen vara en av dom som inte har möjlighet att spela det!

Ohhhh ajajaj....


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Har varit inne ett flertal gånger o tittat på förboknings knappen!

Kan hålla mig till nästa helg men jag ska ha det på fredag så man kan lira hela helgen!:)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Spelet känns tyvärr fortfarande väldigt begränsat, uppmanar folk att vänta åtminstone en vecka. Inte värt att panga ut 1000kr på ett spel för att sedan se det floppa.

Medlem

tankar det nu ska bli kul att testa

Medlem

Origin access är bara 40 kronor förövrigt.

Medlem

Mmm imorgon ska jag spela, det är laddat å klart. Det är inte dumt alls det där access, flera spel som är spelvärda tror jag, bl.a. den där garngubben.

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Mmm imorgon ska jag spela, det är laddat å klart. Det är inte dumt alls det där access, flera spel som är spelvärda tror jag, bl.a. den där garngubben.

*host* Unravel *host*

Medlem
Skrivet av Molotov:

Varsågod alla och beta tesa åt oss resterande så ses vi om 10 dar

Tror du dice kommer patcha spelet efter 10dagar? annars är du ju i samma test om 10 dagar.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Så jävla tramsigt sätt att släppa spelet på.

Ja, verkligen, 3 eller 4 olika släppdatum, tänk om blizzard skulle göra så i sina wow-expansioner, vilken jävla skitstorm det skulle bli.

Medlem
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av Molotov:

Varsågod alla och beta tesa åt oss resterande så ses vi om 10 dar

Tror du dice kommer patcha spelet efter 10dagar? annars är du ju i samma test om 10 dagar.

Ja det lär det väll göras om det inte funkar som det ska.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fick bli ett medlemskap, har sneglat åt det ett tag då det verkar vara en rätt sjysst deal. Och nu får man lira BF1 i 10 timmar innan release, gott mos.

Medlem
Skrivet av zumo:
Skrivet av Lolflakes:

Så jävla tramsigt sätt att släppa spelet på.

Du måste verkligen vara en av dom som inte har möjlighet att spela det!

Stämmer bra. För jag kommer inte ens köpa det

Medlem

Tycker det verkar vara ett så jäkla skoj spel!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av Molotov:

Varsågod alla och beta tesa åt oss resterande så ses vi om 10 dar

Tror du dice kommer patcha spelet efter 10dagar? annars är du ju i samma test om 10 dagar.

Varför inte? DICE hann skicka en patch (eller om de till och med hann skicka två?) under den öppna betan.

Medlem

Eh, väntar nog ett par, tre år så får man spelet till ett vettigare pris och kanske tom gratis expansioner.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Så jävla tramsigt sätt att släppa spelet på.

Företagen försöker ju maximera vinst, helt normalt att pröva olika sätt. Tycker det är helt okej och påverkar ju inte mig för 5 öre. Det är ju jag som konsument som tar besluten och mitt beslut är att vänta efter release och kika på recensioner och se om spelet är trasigt och om det verkar kul. Sen gör jag ett beslut om jag köper eller inte. Finns inget i detta att bli upprörd över tycker jag.

Medlem

Skönt att samarbete med sin trupp äntligen är uppmuntrat igen. Det har jag saknat sedan BC2. Jag tycker det verkar väldigt lovande efter det lilla jag spelat än (ca tre timmar mp). Jag hade hellre sett det utspelas under WW2 men det beror mycket på att jag är redan bekant med vapnen och fordonen där sedan tidigare. Det var inte riktigt samma wow-upplevelse gällande det grafiska som när jag först testade Battlefront men resten klickar rätt jävla rätt för mig (till skillnad från Battlefront som inte hade så mycket annat än just det grafiska att komma med). Det var länge sedan Battlefield kändes så här bra.

1
Skriv svar