Sockersöta World of Final Fantasy får demo nästa vecka – se introfilm!

Robot
Sockersöta World of Final Fantasy får demo nästa vecka – se introfilm!
Medlem
Sockersöta World of Final Fantasy får demo nästa vecka – se introfilm!

Smutt! Den 28:e Oktober blir det till att ladda PS Vitan igen så jag kan ligga kvar i sängen över helgen. (...)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Åh, men, ah, oh, jag vill ha det på min #DS... buuuh.... buuuuh.... t_t...

Medlem

Jag sålde min Vita till förmån för en 3ds

Medlem

"ps vitan är inget att ha" säger många. Sen kom detta o då blev det andra bullar. Tur jag har 3Ds o vita =). ska bli kul med demot =).

Medlem

Skulle ju inte gråta om de släppte en ny bärbar konsol. Nu har jag inte spelat på en Vita någon gång, hur känns de? gamla eller hyffsat moderna?

Medlem
Skrivet av freron:

Skulle ju inte gråta om de släppte en ny bärbar konsol. Nu har jag inte spelat på en Vita någon gång, hur känns de? gamla eller hyffsat moderna?

En ps vita är riktigt trevlig. Bra grafik för en bärbar konsoll, skön att hålla i o stor skärm. OM du gillar japanska spel bland annat är det en GULD konsoll. Det finns så mycket bra rpg spel =). Persona 4 gold t.ex =). Så om du får tag på en vita för ett bra pris. passa på! Analogerna är sköna och den väger inte super mycket.

Medlem
Skrivet av slarron:
Skrivet av freron:

Skulle ju inte gråta om de släppte en ny bärbar konsol. Nu har jag inte spelat på en Vita någon gång, hur känns de? gamla eller hyffsat moderna?

En ps vita är riktigt trevlig. Bra grafik för en bärbar konsoll, skön att hålla i o stor skärm. OM du gillar japanska spel bland annat är det en GULD konsoll. Det finns så mycket bra rpg spel =). Persona 4 gold t.ex =). Så om du får tag på en vita för ett bra pris. passa på! Analogerna är sköna och den väger inte super mycket.

ok tack! det som fått mig att tveka egentligen är priset, har känts rätt styvt. man får hålla utkik på begagnat marknaden.

1
Skriv svar