Bionic Commando Rearmed 2 - Så hoppar du

Robot
Medlem
Bionic Commando Rearmed 2 - Så hoppar du

Oj,, jag som trodde att det första sålde dåligt, men tydligen tillräckligt för att satsa på en uppföljare.

Medlem

Rearmed var riktigt roligt så jag hoppas på att tvåan blir minst lika bra, och att döma av filmen så ser det ut att bli bra också. Blir ett köp så fort det dyker upp

Medlem

Har inte spelat Rearmed men jag spelade orginalet back in the days, är inte särskilt sugen på att spela varken orginalet eller Rearmed men detta såg inte helt fel ut, kan man få det för en vettig slant så...

Medlem

Tyckte första Rearmed var riktigt roligt så jag ser verkligen fram mot detta.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Oj,, jag som trodde att det första sålde dåligt, men tydligen tillräckligt för att satsa på en uppföljare.

Spelet Bionic commando som Grin gjorde för Capcom gjorde sålde riktigt dåligt. Bionic commando rearmed som någon liten indie-aktig studio gjorde, sålde dock rätt bra (relativt till utvecklingskostnaden).

Jag gillade Rearmed skarpt, även om vissa delar var löjligt svåra jämfört med originalet... Ser fram emot Rearmed 2.

Medlem
Skrivet av ompalompa:
Skrivet av ForrestFox:

Oj,, jag som trodde att det första sålde dåligt, men tydligen tillräckligt för att satsa på en uppföljare.

Spelet Bionic commando som Grin gjorde för Capcom gjorde sålde riktigt dåligt. Bionic commando rearmed som någon liten indie-aktig studio gjorde, sålde dock rätt bra (relativt till utvecklingskostnaden).

Jag gillade Rearmed skarpt, även om vissa delar var löjligt svåra jämfört med originalet... Ser fram emot Rearmed 2.

Det var Grin som gjorde både remaken och Rearmed. Och Rearmed blev mycket mer poppis och fick bättre betyg än remaken. :-x

1
Skriv svar