Försvarsmakten reklamen .

Inaktiv
Försvarsmakten reklamen .

Jag tror att FZ;as högsta ledare vill få oss att bli kallblodiga slaktarmaskiner som inte ska tveka att döda andra människor som har familj och vänner.
De har säkert fått betalt från NATO och USA för att visa den här reklamen från försvarsmakten.
Med tanke på det rådande läget i vår högst ostabila omvärld,
med terrorister som flyger in i hus, kineser som tar våra västerländska bilmärken och farliga ryssar som planerar att återupprätta det forna sovjet vore det inte konstigt att vi ska utbildas till galna, skjutglada, sprängbenägna soldater som ska skickas ut i strid.
Under de nuvarande omständigheterna, då ungdomar gillar att skjuta civila på flygplatser, döda prostetuerade efter att ha haft ett sexuellt umgänge med dem eller att låtsas vara en fladdermus man som dödar brottslingar utan att en demokratisk, omutbar rättegång.

FZ skulle lika gärna kunna ha en sida där man skriver ned sig för att bli en framtida soldat under världens mest demokratiska, skjutgalna, krigsbenägna star.
The one and only:
United of the fucking states in the god damn America.
Som ni säkert har märkt har jag ändrat mitt namn för att ge hopp för dessa livlösa själar, utan fadersfigurer och utan bra vägledning.

Medlem

Är du verkligen bara 14 år? Det låter som du är en 30årig kommunist eller liknande:)


signatur

Bjosarn:får oftare skumma drummar om jag druckit alldeles för mkt alkohol.

Inaktiv

Det är det jag menar! jag är bara fjorton år men jag utmanar redan de gamla rävarna på FZ såsom Greger, Bjorsan, Nestor, Båtsman och massa andra.

Medlem
Skrivet av Saltkråkan:

Är du verkligen bara 14 år? Det låter som du är en 30årig kommunist eller liknande:)

Haha, precis min tanke

Medlem

vad i hela....

Skrivet av Lusen-FZas STORA hopp:

Jag tror att FZ;as högsta ledare vill få oss att bli kallblodiga slaktarmaskiner som inte ska tveka att döda andra människor som har familj och vänner.

HUH????

Skrivet av Lusen-FZas STORA hopp:

De har säkert fått betalt från NATO och USA för att visa den här reklamen från försvarsmakten.

Vad ger dig det intrycket?

Skrivet av Lusen-FZas STORA hopp:

Med tanke på det rådande läget i vår högst ostabila omvärld,
med terrorister som flyger in i hus, kineser som tar våra västerländska bilmärken och farliga ryssar som planerar att återupprätta det forna sovjet vore det inte konstigt att vi ska utbildas till galna, skjutglada, sprängbenägna soldater som ska skickas ut i strid.

Sovjet är på tillbaka gång? Där har jag missat något.

Sen svarade du själv på frågan om varför en svensk militär behövs. Med en ostabil omvärld och terrorister; varför ska vi INTE ha människor som kan göra något åt detta?

Skrivet av Lusen-FZas STORA hopp:

Under de nuvarande omständigheterna, då ungdomar gillar att skjuta civila på flygplatser, döda prostetuerade efter att ha haft ett sexuellt umgänge med dem eller att låtsas vara en fladdermus man som dödar brottslingar utan att en demokratisk, omutbar rättegång.

FZ skulle lika gärna kunna ha en sida där man skriver ned sig för att bli en framtida soldat under världens mest demokratiska, skjutgalna, krigsbenägna star.
The one and only:
United of the fucking states in the god damn America.

Tillhör du de där stofilerna som lägger skulden för skolmassaker på spel med? Herre jösses...


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar