Spela Battlefield 1 som modern dinosaurie

Robot
Medlem
Spela Battlefield 1 som modern dinosaurie

Otroligt fin scen från spelet, musiken gjorde det verkligen.

Inaktiv

"... nutida släkting till dinosaurierna". Underbart bra ordval!

Medlem

Finns det några recensioner över huvud taget av BF1?
Någon som har några åsikter på om det är värt att skaffa?

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MrPeters:

Finns det några recensioner över huvud taget av BF1?
Någon som har några åsikter på om det är värt att skaffa?

Recensionsembargot lyfter tidigt nästa vecka, men du kan läsa våra senaste intryck eller kolla på streamen från igår. Kort sagt, du borde ha ett betyg innan spelet släpps för alla.


signatur
Medlem

Gillar spelet, men det här kändes bara skitnödigt.

Medlem
Skrivet av Yabba:

Gillar spelet, men det här kändes bara skitnödigt.

Varför det?

Medlem

Väldigt fin musik. Av allt jag sett hittills är SP betydligt bättre den här gången än i 4 och 3.

Medlem

Give us dinosaur mode!


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Skulle vara coolt om man kunde släppa bajs bomber

Medlem

Tråkigt att dom visar alla höjdpunkter och påskägg innan spelet är släppt. Minns att bf3 kampanjen var lam för alla häftiga delar var uppvisade sedan tidigare :/


signatur

Game long and prosper

Ion
Medlem

En homage till Operation Flashpoint kanske? Där blev man en mås när man dog i multiplayer och det inte fanns några soldater kvar att "ta över" (och slumpmässigt om man hade en crackad version av spelet som ett alternativt kopieringsskydd).

Medlem

Skulle detta vara med i Bad Company så skulle säkert Haggard skjuta ner fågeln.

Måste säga att det var väldigt fint, men samtidigt mörkt och ledsamt. Bilden av ett krig från ett annat perspektiv.

Medlem

Vart är alla fordon? Soldater som är nere på marken och slåss? Är detta en ofärdig version? Beta? Enda man ser är ruiner och rökmoln uppe i luften. Och stridsvagnen har 4-5 st tyska soldater över sig och de är redo att dö? Borde vara iallafall en 20+ personer. De kan ju lätt försöka ta kål på de 4-5 soldaterna.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av nils45:

Skulle vara coolt om man kunde släppa bajs bomber

Det var det första jag testade. Det fanns något gammalt flygspel där man bland annat kunde spela duva, och skulle bajsa på folk. Eller brandhelikopter.

Skrivet av Remus:

Vart är alla fordon? Soldater som är nere på marken och slåss? Är detta en ofärdig version? Beta? Enda man ser är ruiner och rökmoln uppe i luften. Och stridsvagnen har 4-5 st tyska soldater över sig och de är redo att dö? Borde vara iallafall en 20+ personer. De kan ju lätt försöka ta kål på de 4-5 soldaterna.

Som jag tolkade det, och som inte syns i videon, är att duvan flyger tillbaka åt det håll man kom ifrån och fronten har flyttats. Men när jag tittar i efterhand ser det lite tomt ut.


signatur
Medlem

Körde några timmar igår genom ea access, suez på conquest kan ju vara det tråkigaste nånsin, fyfan vilken skitkarta! Amiens älskade jag däremot, hoppas på fler av den kalibern. När spelet släpps med endast 9 kartor vill man inte att nån ska vara dålig.

Operations kommer jag inte in på, funkar inte det i den tidiga versionen?

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Finns det några recensioner över huvud taget av BF1?
Någon som har några åsikter på om det är värt att skaffa?

Kan inte svara för hela spelet men av dom 8 timmar jag spelat på Play First-trial så är spelet lätt värt ett köp. Det tar fortfarande mot att lägga fullpris på spelet + season pass så jag ska skaffa basspelet sen season pass under någon rea.

Medlem

Lite för mycket uncanny valley på filmsekvensen, tycker jag.

Medlem
Skrivet av pinky:
Skrivet av MrPeters:

Finns det några recensioner över huvud taget av BF1?
Någon som har några åsikter på om det är värt att skaffa?

Kan inte svara för hela spelet men av dom 8 timmar jag spelat på Play First-trial så är spelet lätt värt ett köp. Det tar fortfarande mot att lägga fullpris på spelet + season pass så jag ska skaffa basspelet sen season pass under någon rea.

Så ska jag också göra. Det första DLC-tillägget släpps i mars 2017, så jag känner att jag gott kan vänta ~5 månader medan jag håller ögonen öppna efter någon bra prissänkning på Premium Pass.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Ion:

En homage till Operation Flashpoint kanske? Där blev man en mås när man dog i multiplayer och det inte fanns några soldater kvar att "ta över" (och slumpmässigt om man hade en crackad version av spelet som ett alternativt kopieringsskydd).

knappast. brevduvor spelade en viktig roll i första världskriget och det finns dessutom ett spelläge i bf1 som heter war pigeons. detta är väl bara ett sätt att få in brevduvorna i kampanjen.

1
Skriv svar