FZ fyller 20 år – Designa vår jubileumslogga!

Redaktör
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jonkan:

Ska ni inte streama lite Q1 DM mellan er på redaktionen för att fira 20 bast? Eller någon annan gammal god FPS-dänga ex. UT99 osv?

Det kommer bli streama! Tyvärr är resten av redaktion ganska kassa på Quake...

Det var det jävl...?!


signatur
Medlem

Fragzone. Torget.

Medlem

alltid tveksam till såna här tävlingar. det är precis som när ett företag har en fototävling där de sedan kan använda bilderna i marknadsföringssyfte. billigt och bra. slipper anlita en fotograf.
sånt här gör ju inte saken bättre för folk som jobbar i kreativa branscher

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jonkan:

Ska ni inte streama lite Q1 DM mellan er på redaktionen för att fira 20 bast? Eller någon annan gammal god FPS-dänga ex. UT99 osv?

Det kommer bli streama! Tyvärr är resten av redaktion ganska kassa på Quake...

Det var det jävl...?!

Luktar redaktions-OS i rocketjump o gibbing!


signatur

Fueled by coffee.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zer0cooL:

alltid tveksam till såna här tävlingar. det är precis som när ett företag har en fototävling där de sedan kan använda bilderna i marknadsföringssyfte. billigt och bra. slipper anlita en fotograf.
sånt här gör ju inte saken bättre för folk som jobbar i kreativa branscher

Cyniskt. En av anledningarna är att vår grafiker sitter och crunchar nästa version av FZ. Den andra är att vi ville ge besökarna chansen att deltaga. Får vi inget bra bidrag så blir det ju någon form av frilansuppdrag, vilket inte blir lika personligt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zer0cooL:

alltid tveksam till såna här tävlingar. det är precis som när ett företag har en fototävling där de sedan kan använda bilderna i marknadsföringssyfte. billigt och bra. slipper anlita en fotograf.
sånt här gör ju inte saken bättre för folk som jobbar i kreativa branscher

Cyniskt. En av anledningarna är att vår grafiker sitter och crunchar nästa version av FZ. Den andra är att vi ville ge besökarna chansen att deltaga. Får vi inget bra bidrag så blir det ju någon form av frilansuppdrag, vilket inte blir lika personligt.

Initialt tänkte jag också cyniskt. Man blir lätt förstörd av internet. Dock påminde jag mig om att ni är the good guys <3! Må bäste grafiker vinna!

rot
Medlem
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zer0cooL:

alltid tveksam till såna här tävlingar. det är precis som när ett företag har en fototävling där de sedan kan använda bilderna i marknadsföringssyfte. billigt och bra. slipper anlita en fotograf.
sånt här gör ju inte saken bättre för folk som jobbar i kreativa branscher

Cyniskt. En av anledningarna är att vår grafiker sitter och crunchar nästa version av FZ. Den andra är att vi ville ge besökarna chansen att deltaga. Får vi inget bra bidrag så blir det ju någon form av frilansuppdrag, vilket inte blir lika personligt.

Det är bättre att vara cynisk än naiv!

Medlem

Jag hade gärna gjort ett förslag men det tar för mycket tid, som jag inte har, speciellt om det ska vara vektoriserat. Photoshop is my middle-name, Illustrator... not so much. Jag avstår denna gång.

Mina förslag ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Davwve:

Den där bör tilltala en ganska stor del av besökarna här.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar