Fuskare svinar redan runt i Battlefield 1

Robot
Fuskare svinar redan runt i Battlefield 1
Medlem
Fuskare svinar redan runt i Battlefield 1

hm,, blir nog inget köp för min del, orkar inte med fuskare och det finns väl troligtvis inget smidigt system för att rapportera fuskare på heller som vanligt

Medlem

Fuskare borde kastreras


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

FM-guru
F.d. Sisyr

Stötte på en jävel med aimbot i min första match. Snubben hade hunnit upp i 32-2 och dragit HSpå mig med 0 sekunders reaktionstid ett par tre gånger innan jag lämnade servern.

Inte märkt av något efter det, dock.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

hm,, blir nog inget köp för min del, orkar inte med fuskare och det finns väl troligtvis inget smidigt system för att rapportera fuskare på heller som vanligt

Jag har ~400 timmars speltid i Battlefield 4, och jag har nog bara stött på 4-5 fuskare på den tiden. Det blev mer vanligt när Battlefield 4 släppte någon slags trial så att man kunde skapa nya konton och spela vidare utan större förlust, men nu har fuskandet lugnat ner sig igen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag har mest spelar BF3, och då upplevde jag ytterst sällan fuskare.

Medlem

Föredrar att spela mot fuskare så att jag får en utmaning.

Medlem

De bryr sig mer om att sälja dlc än att faktiskt utveckla ett bättre system mot fuskare.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Varför implementerar vi inte ett globalt "social security nr"-system? Du kan bara registrera 1 konto på ditt personnummer, blir det bannat i ett spel så kan du inte köpa ett nytt konto igen.

Medlem

Sorgligt att vissa behöver fuska...
( stackars människor )

men, idioter finns det gott om... och få orkar med besväret att hitta och därefter bannlysa dessa ifrån vidare spel...någonsin.

Så dessa jon... får vi nog alla leva med.

Medlem

Kommer DEFINITIVT avvakta tills PC recensioner kommer. Hatar fuskare. Nolltolerans. Läser dessutom på IGN flera folk som har problem med skit låg fps till PC och de har dubbla GTX 970 och annat smaskigt.

Tänker inte betala för en beta som håller igång i över ett år!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av anon_165499:
Skrivet av Krayze:

Fuskare borde kastreras

hårda bud i mellerud!

Känner du dig träffad :P?

Medlem

usch tråkigt varför kan dessa idioter som skapar fusk online inte göra något vettigare istället för att förstöra för andra bara ???? jag lär också avvakta med köp om det ska vara så.. suck

Jag kommer inte köpa spelet dag 1. Det kommer alltid vara något problem som spelet dras med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hahaha.. tur tänkte köpa skiten!!!!!

Medlem
Skrivet av superapan:

Jag har mest spelar BF3, och då upplevde jag ytterst sällan fuskare.

Jag stötte på fuskare ganska ofta.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av ForrestFox:

hm,, blir nog inget köp för min del, orkar inte med fuskare och det finns väl troligtvis inget smidigt system för att rapportera fuskare på heller som vanligt

Jag har ~400 timmars speltid i Battlefield 4, och jag har nog bara stött på 4-5 fuskare på den tiden. Det blev mer vanligt när Battlefield 4 släppte någon slags trial så att man kunde skapa nya konton och spela vidare utan större förlust, men nu har fuskandet lugnat ner sig igen.

BF4 var katastrofalt nedlusat med fuskare i början. Samma med BF3.

Medlem

Halshuggning, hängning, nackskott, tortyr.. välj ett straff att införa på fuskare


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Adda den där "IHUniverse" som vän och sedan TK'a honom resten av hans usla liv


signatur

Jäh!

Medlem

"Avslutade" en match nyss. Fuskaren var på mitt lag men matchen slutade han med 92-1. Anmäla han var enkelt men det är ju så klart en anställd på EA som kollar över anmäla så jag hoppa ut när jag såg att han var kvar på nästa bana.
Fairfight antifusk är ju på och den poppa upp då och då, inte mot den fuskaren dock. Tyvärr finns det ju "inget" FPS på pc som är fritt från fuskare, man kan bara hoppas att de sköter anmälningarna snabbare nu än tidigare.

Borde gå att blockera fuskares Bankkort för att göra det svårare att skapa nytt. Email, Paypal, Origin är ju lätt att skapa nytt, men ett betalkort får man inte utbytt lika lätt. Förutsatt att kortnummer spärras vid första ban.

Medlem

Spela roll om nån vecka efter release är det ganska lungt därför man inte preodrar eller köper vi launch bara vänta en dryg månad så är dom fleata fuskarna borta

Medlem

De passar ju på att utveckla sina hacktools under öppen beta och play first trial. Säljer de ens ett ex av verktyget så täcker det ju ett nytt konto. Inte sällan så har utvecklarna av verktyget nåt slags nonsensnamn och ibland (men väldigt sällan) annonserar de sitt verktyg i chatten.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

usch tråkigt varför kan dessa idioter som skapar fusk online inte göra något vettigare istället för att förstöra för andra bara ???? jag lär också avvakta med köp om det ska vara så.. suck

Dom tjänar ju pengar. Cash is king

Medlem
Skrivet av Remus:

Kommer DEFINITIVT avvakta tills PC recensioner kommer. Hatar fuskare. Nolltolerans. Läser dessutom på IGN flera folk som har problem med skit låg fps till PC och de har dubbla GTX 970 och annat smaskigt.

Tänker inte betala för en beta som håller igång i över ett år!

intressant det där.. har hört att det kan ha med DX12 att göra, har inte testat själv.

Personligen har jag ett ÖK gtx970 i5 4690k och kan spela på Ultra i fin fps(har inte kollat exakt men måste vara 80+) men detta gäller dock DX11.

Visst spelet kraschade efter sisådär 6 timmar men jag minns BF4 releasen när man knappt kunde starta spelet

Ska tillägga: alla som tvekar på detta(med all rätt om du inte har spelat det) så är det det bästa sen BC2, även om jag hade 500+ timmar i BF3

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Remus:

Kommer DEFINITIVT avvakta tills PC recensioner kommer. Hatar fuskare. Nolltolerans. Läser dessutom på IGN flera folk som har problem med skit låg fps till PC och de har dubbla GTX 970 och annat smaskigt.

Tänker inte betala för en beta som håller igång i över ett år!

Själv sitter jag med ett (inte två) GTX 970 och har inga som helst problem med FPS:en på höga inställningar. Tvärtom flyter allt på helt felfritt.

Medlem

Fuskarna har kul iaf

Medlem

Har upplevt några mystiska dödsfall, inte irriterande många. Kommer köpa detta ändå, de matcherna utan fuskare är så brutala och fyllda med episk action!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Remus:

Kommer DEFINITIVT avvakta tills PC recensioner kommer. Hatar fuskare. Nolltolerans. Läser dessutom på IGN flera folk som har problem med skit låg fps till PC och de har dubbla GTX 970 och annat smaskigt.

Tänker inte betala för en beta som håller igång i över ett år!

Själv sitter jag med ett (inte två) GTX 970 och har inga som helst problem med FPS:en på höga inställningar. Tvärtom flyter allt på helt felfritt.

Kör med 960 och de flyter på här riktigt bra på högsta.

Medlem

Kan inte fatta hur man ens tycker det är kul att spela med fusk.
iaf inte bara döda alla on sight hela tiden direkt.
det är ju inte som att man spelar då, man styr gubben så dör alla runt omkring en. Rätt uppenbart vad man sysslar med också.

handlar nog mer om tragiska personer som finner nöje i att reta andra.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Folk som fuskar är väl killar som enbart spelade Doom i godmode när det begav sig och har nada skillz och tålamod .

Man kan tycka att det är märkligt att OM man nu ska fuska, varför då göra det så uppenbart och vinna med överdrivet positiv K/D.

123
Skriv svar