En utannonsering av nästa Red Dead ser ut att vara nära

Robot
En utannonsering av nästa Red Dead ser ut att vara nära
FM-guru
F.d. Sisyr
En utannonsering av nästa Red Dead ser ut att vara nära

Se till att släppa till PC denna gång. Gillar inte att lira med auto aim (för dålig med handkontroll för att lira utan).

Medlem

Är det för en Remake så blir jag fanimej grinig

Medlem

Troligtvis Prequel till redemption Det som pekar mot det är att det är sju siluetter. Kom ihåg vart ni läste det först

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Se till att släppa till PC denna gång. Gillar inte att lira med auto aim (för dålig med handkontroll för att lira utan).

Fast det är stor skillnad från spel till spel med. Jag lirade igenom mafia 3 helt utan aim assist och jag kände mig som rena clintan, det gick hur bra som helst. Ska jag spela gta v dock så måste jag ha auto aim. Träffar ingenting annars. Så där har faktiskt rockstar lite att jobba på...

Medlem

Remake till PC vore fint, men kommer inte grina vare sig det är för konsol endast eller både och..

Kommer däremot att snitta någon svårt om det visar sig vara något jävla MP skit. *slipar kniven*


signatur
Medlem
Skrivet av IRONBERG:

Troligtvis Prequel till redemption Det som pekar mot det är att det är sju siluetter. Kom ihåg vart ni läste det först

japp läste det på reddit först

Skribent
Skrivet av vurt:

Remake till PC vore fint, men kommer inte grina vare sig det är för konsol endast eller både och..

Kommer däremot att snitta någon svårt om det visar sig vara något jävla MP skit. *slipar kniven*

Red Dead Moba!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Hoppas verkligen inte på remaster. Jag har lite svårt att förstå vitsen med remasterversioner på spel som bara är några år gamla.

Ett nytt spel i red dead anda skulle jag gärna spela däremot.

Medlem

INGAME FOOOOOOOOOOOOOOOOTAGE PLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEASE!!!

Medlem
Skrivet av najtrows:

Är det för en Remake så blir jag fanimej grinig

Utav bilden ifråga, så finns det inget i den som pekar på att det skulle vara en re-make av senaste spelet.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Se till att släppa till PC denna gång. Gillar inte att lira med auto aim (för dålig med handkontroll för att lira utan).

Vem vet, kanske är ett exklusivt VR demo för Playstation eller kanske enbart till Nintento NX.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Se till att släppa till PC denna gång. Gillar inte att lira med auto aim (för dålig med handkontroll för att lira utan).

Känner jag Rockstar rätt så kommer det att släppas till PS4 och Xbox One först, sen till Scorpio (och möjligtvis Sony's alternativ) med "super next-gen graphics", och sen släpps det till PC.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Har vi riktigt med otur, så är det en cowboy dlc till GTA online...

Medlem

Du menar tur?

Medlem
Skrivet av booNZXTood:

Har vi riktigt med otur, så är det en cowboy dlc till GTA online...

Med John Marston i fronten? Knappast.

Medlem

Om spelet inte kommer ut inom 6-8 månader hoppas jag verkligen de har en remaster utav Redemption i kikarn så man har något att roa sig medan man väntar.

Vi har inte fått något nytt spel utav Rockstar sedan 2013 JAG ÄR HUGNRIG

Medlem

Tror det är en för stor "teaser" för att vara något annat än en uppföljare/prequel, faktiskt.


signatur
Medlem

Jag pallar inte trycket! Om dem trollar nu så kommer min kropp stänga av sig!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Det är såklart en solnedgång och inte en soluppgång

Medlem

Fattar inte grejjen liksom. Visste ju för länge sen att spelet kommer släppas för dom tänkte ju visa det på e3 men de kunde inte pga orlando skottlossningarna. Har alla glömt det lr?

Medlem
Skrivet av Hoof hearted:

Fattar inte grejjen liksom. Visste ju för länge sen att spelet kommer släppas för dom tänkte ju visa det på e3 men de kunde inte pga orlando skottlossningarna. Har alla glömt det lr?

Det var väl bara ett rykte, eller är det bekräftat?

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av booNZXTood:

Har vi riktigt med otur, så är det en cowboy dlc till GTA online...

Med John Marston i fronten? Knappast.

Bara en liiiiten fråga, hur vet du att siluetten föreställer John Marston? Behöver man inte vara synsk eller något för att veta det med säkerhet? Tror inte heller cowboy dlc till gta, men ganska säker på att booNZXTood mer eller mindre skämta.

Kom igen rockstar, berätta rakt ut vad det handlar om, om det inte är red dead real-estate tycoon (såg detta på andra nyheten, fick mig ett gott skratt så tänker använda det tills vi får ett namn från rockstar) så kommer folk nog inte bli så glada pga hur teasen ser ut

Medlem

Bara dom nu inte gör ett Red Dead Online GTAV-style.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Bara dom nu inte gör ett Red Dead Online GTAV-style.

Hur menar du? Redemption online är ju relativt likt gta online

Medlem

Säg att de kmr till PC. Orkar inte med konsolerna!

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av booNZXTood:

Har vi riktigt med otur, så är det en cowboy dlc till GTA online...

Med John Marston i fronten? Knappast.

Bara en liiiiten fråga, hur vet du att siluetten föreställer John Marston? Behöver man inte vara synsk eller något för att veta det med säkerhet? Tror inte heller cowboy dlc till gta, men ganska säker på att booNZXTood mer eller mindre skämta.

Kom igen rockstar, berätta rakt ut vad det handlar om, om det inte är red dead real-estate tycoon (såg detta på andra nyheten, fick mig ett gott skratt så tänker använda det tills vi får ett namn från rockstar) så kommer folk nog inte bli så glada pga hur teasen ser ut

Hahaha ah det var menat som ett skämt! Tror självklart mer på ett nytt Red Dead

Medlem

Ahepp, ville inte ha bilden kvar.

https://twitter.com/Nibellion/status/787990315479232513


signatur

The more I practice, the luckier I get.

12
Skriv svar