En utannonsering av nästa Red Dead ser ut att vara nära

Medlem

The Magnificent Seven?

Medlem

Men kan dom bara annonsera det already?! Blir galen på alla jävla hints och rykten... xD Först satt man bänkad inför en av de ointressantaste galorna på länge för att få se en, enligt rykten, nalkande trailer och presentation. Är det fel denna gång med ger jag upp hoppet totalt.

Medlem

Jaa! Snälla för helvete! Konsoll, Pc..vad som helst! Det är dags nu.

Medlem

Its happening!!

Redaktör

Red Dead: Det sjunde inseglet


signatur
Medlem

OMG OMG OMG OMG OGM!

Medlem

Yes!
Fast....
Hoppas det blir lite annorlundare/nya inslag i spelet och inte standard "foder" som tex "behövs inte, men ger extra speltid att upptäcka massor av ? på kartan". Skyrim, GTA-V, Mad-Max, Witcher 3, Fallout 4, Farc Cry 4, för att nämnar bara några "moderna" spel har haft detta (om inte att nämna "gamla" spel), för min del känns det som att man borde kunna hitta på ngt nytt.

Medlem

Sju siluetter, kanske en Rockstarversion av Magnificent Seven? RDD lånade ju mycket från Clintans westernfilmer.

Vi lärde ju oss i GTA V att man kan spela flera olika karaktärer, kan tänka mig att de använder det berättargreppet i det här spelet med.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Medlem
Skrivet av IRONBERG:

Troligtvis Prequel till redemption Det som pekar mot det är att det är sju siluetter. Kom ihåg vart ni läste det först

Rätt säker på att jag läste det när folk spekulerade om dom skulle göra ett GTA V. Då folk snackade om RDR 2 som mer troligt än GTA V

12
Skriv svar