Football Manager 2017 blir snyggare än någonsin – se 30 minuter om spelets nyheter

Robot
Football Manager 2017 blir snyggare än någonsin – se 30 minuter om spelets nyheter
FM-guru
F.d. Sisyr
Football Manager 2017 blir snyggare än någonsin – se 30 minuter om spelets nyheter

Satan, varje minut spenderad på 3D-motorns utseende är en förlust för en annan som använder den klassiska 2D-vyn...

Tradigt att agenterna får större inflytande. Verklighetstroget förvisso, men hade klarat mig utan de lismande ödlorna.

Medlem

Förbokade efter de släppte den här videon. Vet inte riktigt vad jag tycker om allt som har med Sociala Medier att göra, men det är ju en stor del av dagens fotboll.

Blir en långkörare med Wolverhampton i år. När jag tröttnat bär det nog av till Rennes i Ligue 1!

Skrivet av Sisyr:

Satan, varje minut spenderad på 3D-motorns utseende är en förlust för en annan som använder den klassiska 2D-vyn...

Kollar du inte ens på målrepriserna i 3D? Tycker det ger bättre känsla :).


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av bloodshed:

Förbokade efter de släppte den här videon. Vet inte riktigt vad jag tycker om allt som har med Sociala Medier att göra, men det är ju en stor del av dagens fotboll.

Blir en långkörare med Wolverhampton i år. När jag tröttnat bär det nog av till Rennes i Ligue 1!

Skrivet av Sisyr:

Satan, varje minut spenderad på 3D-motorns utseende är en förlust för en annan som använder den klassiska 2D-vyn...

Kollar du inte ens på målrepriserna i 3D? Tycker det ger bättre känsla :).

Nope, ser enbart 2D. Det blir lite tradigt att ladda matchen varje gång bara för att se en eller ett par repriser.

Medlem

fattar inte riktigt hur han kan stoltsera med deras 3d grafik när de ser ut som fifa 99

Medlem

Farligt spel som stjäl all fritid. Beware!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Bergsby:

fattar inte riktigt hur han kan stoltsera med deras 3d grafik när de ser ut som fifa 99

För att de riktar sig till fans, inte oinvigda.

Medlem

Blir nog en långkörare som vanligt, skapa en egen klubb i Vanarama Leaue och kämpa sig upp till PL

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Blir nog en långkörare som vanligt, skapa en egen klubb i Vanarama Leaue och kämpa sig upp till PL

Jag gör precis samma sak i varje version av FM! Tyvärr kommer jag till PL bara en bråkdel av gångerna


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av Anwest:
Skrivet av Rydell1986:

Blir nog en långkörare som vanligt, skapa en egen klubb i Vanarama Leaue och kämpa sig upp till PL

Jag gör precis samma sak i varje version av FM! Tyvärr kommer jag till PL bara en bråkdel av gångerna

Det är sjukt tidskrävande, men roligt när man väl kommer dit, jag är inne på år 2028 på nuvarande sparning och är faktiskt regerande mästare i PL

1
Skriv svar