Twisted Metal till Playstation 3 officiellt

Robot
Twisted Metal till Playstation 3 officiellt
Medlem
Twisted Metal till Playstation 3 officiellt

Fyfan vilken gåshud man fick när dom körde in bilen , publiken bara OOOMMGGGG

Medlem

Första tanken när man såg ciggaren på marken.. Duke Nukem! Men Twisted Metal funkar också!

Medlem

Så fort man såg clownerna i början så visste man att de va Twisted Metal, och vilken entré Blir ett givet köp när de släpps.

Medlem

Helt SJUKT! Det såg galet kul ut! David Jaffe är ruggigt duktig!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

såg coolt ut men twisted metal är inte bara min typ av spel

Medlem

Såg bra ut. Lite stelt kanske, men det såg ändå riktigt kul ut. Lite småorolig är jag, men jag hoppas på det bästa. En beta skulle de nog tjäna på.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av FrenchHotCat:

såg coolt ut men twisted metal är inte bara min typ av spel

Vems mer typ av spel är det då?

Jag har lyckats missa de tidigare twisted metal spelen... Vet inte hur det gått till, men jag tyckte Calling all Cars var riktigt nice, och twisted metal ser ju ut att vara typ samma fast 10 gånger mer. Blir nog nice!

Medlem

Vigilante 8 är också samma sak men Twisted Metal är fortfarande bättre.

Medlem

Fysiken såg lite konstigt stelt ut. Fast spelet över huvud taget gjorde mig inte mer villig att köpa det.

Entrén var dock rätt tung

Cool entré! Vi får väl se hur spelet blir.

Medlem

Mums!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Hoppas det är lika roligt som de gamla spelen!

Medlem

Jag har inte spelat de tidigare spelen så jag förstår inte riktigt hypen över detta. Är det bara multiplayer så är det nog inget för mig.
Jag hade kanske hoppats att Jaffe skulle skapa något nytt IP men man vet aldrig, detta kanske är kanonkul. Får absolut hålla koll på detta.

Medlem
1
Skriv svar