Vad handlar Prey om? Lär dig bakgrunden till spelet

Robot
Vad handlar Prey om? Lär dig bakgrunden till spelet
Medlem
Vad handlar Prey om? Lär dig bakgrunden till spelet

Varför köpte dom rättigheterna till Prey om dom inte tänker göra en riktig uppföljare?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Releasehästryttare

Trots allt hat spelet får för sitt namn så håller jag mig fortsatt positiv tills vi får hands on gameplay från youtubers/spel sidor.

Medlem

Tror detta kommer bli ett kanon spel. Ser verkligen fram emot Prey. Blir ett köp till Steam...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Figuren på bilden påminner om Half Life-snubben (och omslaget på Battlefield-Bad Company 2), och många fler omslag på både spel och filmer, om man byter ut geväret mot en kofot!

http://9gag.com/gag/aRQ110y


signatur

autograph

Medlem

Visst verkar det riktigt coolt, men varför ska skriva om historien för "Prey"? Varför inte bara kalla detta för något annat?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag kom ihåg väntandet på FÖRSTA Prey.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ärligt talat tror jag detta kommer bli kanon. Handlingen verkar vara bra. Tror också att en uppföljare kommer efter det med samma team bakom. Detta görs att serien kanske går vidare som den förtjänar. Första Prey var kanon faktiskt. Men tror en Reboot kommer bli bra. Givet köp absolut.

Medlem

Prey handlar om att ta ett IP och släppa ett spel med samma namn som tidigare spel i serien men utan någon som helst koppling. Pass.

1
Skriv svar