PC-versionen av Watch Dogs 2 försenas, ska få extra teknikkärlek

Robot
PC-versionen av Watch Dogs 2 försenas, ska få extra teknikkärlek

Ubisoft släpper systemkrav och detaljer kring pc-versionens omfattande grafikinställningar.

#watch-dogs-2


Medlem
PC-versionen av Watch Dogs 2 försenas, ska få extra teknikkärlek

fan va gött! bra det iaf , kommer dock inte köpa spelet men hoppas de gör detta till rutin... borde vara standard dock.

Medlem

Tycker det är bra att dom försenar spelet och kör på en mer stabil version. Tänker på GTA V när det försenades men funkade klockrent och flöt på i 60 fps i 4k från första start för många. Sånt gillas mycket

Medlem

Vadå ska de göra klart spelet innan de släpper spelet? Kan detta bli en ny trend månntro?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

Vadå ska de göra klart spelet innan de släpper spelet? Kan detta bli en ny trend månntro?

Hehe ja hoppas det:)

Medlem

Hellre vänta lite och få ett välfungerande spel med mycket PC-godis!

Medlem

Oj, jag missade totalt att det skulle komma i år. Varit distraherad av BF 1, CIV VI, och Dishonored 2!

Medlem
Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Jesper1230:

Vadå ska de göra klart spelet innan de släpper spelet? Kan detta bli en ny trend månntro?

Hehe ja hoppas det:)

Spelindustrin lär sig av sina misstag? Vansinne! Så kan det ju inte va

Medlem

Låter ju faktiskt rätt bra, men om man ska få gnälla lite så borde ju detta vara standard i alla släpp på PC och borde inte ens behöva marknadsföras, om inte dessa funktioner finns från början är ju inte spelet klart och redo att släppas.

Men ändå, skönt att veta att de ger lite mer kärlek till spelet inför release, jag väntar hellre längre på att spelet släpps än att det är ospelbart om det släpps tidigare.

Medlem
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Jesper1230:

Vadå ska de göra klart spelet innan de släpper spelet? Kan detta bli en ny trend månntro?

Hehe ja hoppas det:)

Spelindustrin lär sig av sina misstag? Vansinne! Så kan det ju inte va

Ja. Vad ska alla på Reddit klaga på då?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hur ska man hinna med alla nya spel som släpps veckorna framöver? :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Jesper1230:

Vadå ska de göra klart spelet innan de släpper spelet? Kan detta bli en ny trend månntro?

Hehe ja hoppas det:)

Spelindustrin lär sig av sina misstag? Vansinne! Så kan det ju inte va

Ja. Vad ska alla på Reddit klaga på då?

Ja men precis! Vad ska man nu göra när man har tråkigt? Spela spelen? Funkar ju inte

Medlem

"Gnuggar mina ögon" Har dom druckit på jobbet? Skall dom göra klart spelet! Jag skall rita ett kors i taket om det blir som dom säger!

Medlem

Trist att det ska behöva vara en nyhet, men kul att höra att dom faktiskt gör en ordentlig PC-port med tanke på vad vi sett senaste året

Gen
Medlem

Respect! For Honor verkar också riktigt fint optimerat.

Framförallt SLI/Crossfire support var en shocker, rätt få devs som har med det nuförtiden.

Medlem
Skrivet av skoeldpadda:

Trist att det ska behöva vara en nyhet, men kul att höra att dom faktiskt gör en ordentlig PC-port med tanke på vad vi sett senaste året

Håller med. Detta ser ju dock fantastiskt ut om man läser allt de ska lägga till. Många inställningar som alla olika ani aliasing inställningarna finns ju inte ens i battlefield 1 och nu är det ubisoft vi talar om. Ser ut att kunna bli bästa pc porten i år.

Medlem

Skadar inte heller att spelet ser ut som att det kan vara riktigt roligt att spela

Wow !
Mest possitiva reaktioner på att spelet blir försenat

Men så är det ju heller inte Star Citizen

Medlem
Skrivet av Den Nakna Sanningen:

Wow !
Mest possitiva reaktioner på att spelet blir försenat

Men så är det ju heller inte Star Citizen

Skillnad på veckor och år.
#ShotsFired

Skrivet av philgapin:
Skrivet av Den Nakna Sanningen:

Wow !
Mest possitiva reaktioner på att spelet blir försenat

Men så är det ju heller inte Star Citizen

Skillnad på veckor och år.
#ShotsFired

Ja det är det

Jag hoppas på bra resultat på båda liren

#Bulletproof

Medlem
Skrivet av Den Nakna Sanningen:
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Den Nakna Sanningen:

Wow !
Mest possitiva reaktioner på att spelet blir försenat

Men så är det ju heller inte Star Citizen

Skillnad på veckor och år.
#ShotsFired

Ja det är det

Jag hoppas på bra resultat på båda liren

#Bulletproof

Det gör jag med hoppas alla som väntar tålmodigt får det som de hoppas på

Medlem

Jag är rätt anti att förhandsboka spel överlag, men ärligt talat är det svårt att komma på devs jag litar på mindre när det kommer till just det där än dessa. Jag tror inte jag är ensam i att anse att det här är de bästa nyheterna om spelet hittills, eftersom detta faktiskt innebär att spelet har en chans att leva upp till vad som lovats denna gången. Och att det har ens denna chansen, oavsett hur liten den är, är nog för att jag ska kunna tänka mig köpa spelet efter jag sett recensioner och streams.

Medlem
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Jesper1230:

Vadå ska de göra klart spelet innan de släpper spelet? Kan detta bli en ny trend månntro?

Hehe ja hoppas det:)

Spelindustrin lär sig av sina misstag? Vansinne! Så kan det ju inte va

LoL Att påstå att detta är ett misstag är väldigt ohederligt, när det sker konstant. De är 100% medvetna med vad de gör.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Jesper1230:

Vadå ska de göra klart spelet innan de släpper spelet? Kan detta bli en ny trend månntro?

Hehe ja hoppas det:)

Spelindustrin lär sig av sina misstag? Vansinne! Så kan det ju inte va

LoL Att påstå att detta är ett misstag är väldigt ohederligt, när det sker konstant. De är 100% medvetna med vad de gör.

Nja menade att de kanske insett vilket misstag det är att släppa ofärdiga spel för att casha in tidigt.

1
Skriv svar