Darksiders-remastern försenas

Robot
Medlem
Darksiders-remastern försenas

Bra och roligt spel detta! Det är som zelda fast mörkare. =).

Medlem

älskar dessa spelen o glad att dom gör nått med dom. Är dock lite sur på Nordic games att dom inte fixar Darksiders 2 när dom gjorde om den så kom de en irriterande bugg. man ser inte vilken knapp man ska trycka på om man har en Xbone kontroll..

Releasehästryttare
Skrivet av slarron:

Bra och roligt spel detta! Det är som zelda fast mörkare. =).

Dark souls hade ju redan den platsen.
Så vem va det här spelet för ?

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av slarron:

Bra och roligt spel detta! Det är som zelda fast mörkare. =).

Dark souls hade ju redan den platsen.
Så vem va det här spelet för ?

Nja, Darksiders tog den platsen först.

Releasehästryttare
Skrivet av grenadecx:
Skrivet av Devan:
Skrivet av slarron:

Bra och roligt spel detta! Det är som zelda fast mörkare. =).

Dark souls hade ju redan den platsen.
Så vem va det här spelet för ?

Nja, Darksiders tog den platsen först.

Va ? Dark souls släpptes 2009 och darksiders 2010 ...

Medlem

Du tänker på Demon Souls, Dark Souls släpptes 2011 till konsol och 2012 till windows, men de bygger på samma princip (Dark Souls och Demon Souls dvs).
DSiders är ju mer likt andra hack 'n' slash spel som Bayonetta etc. Är ju inte så att varje fiende man möter i Dsiders kan döda en på 1-2 slag.
För övrigt så släpptes just Bayonetta och Darksiders samtidigt i USA, 5'e Januari 2010, men Bayonetta släpptes i Japan oktober 2009.

Medlem

Har aldrig spelat Darksiders spelen, men har alltid varit lite sugen.

Får se om man testar det nu med en remaster version.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av slarron:

Bra och roligt spel detta! Det är som zelda fast mörkare. =).

Dark souls hade ju redan den platsen.
Så vem va det här spelet för ?

dark souls, ett zelda typ spel, nä dra något annat skämt. Dark souls är sjukt nice spel å jag älskar det mer än dom flesta spel serier som finns , men jag skulle inte vilja påstå att det är zelda gameplay i det.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av slarron:

Bra och roligt spel detta! Det är som zelda fast mörkare. =).

Dark souls hade ju redan den platsen.
Så vem va det här spelet för ?

Har du ens spelat Dark Souls? Och har du ens spelat Zelda? För jag minns att jag har gjort det själv nämligen, och om jag nu inte fått fel spel i mina fodral samtliga gånger så vill jag minnas att dessa två spelserier inte har några likheter överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Devan:
Skrivet av slarron:

Bra och roligt spel detta! Det är som zelda fast mörkare. =).

Dark souls hade ju redan den platsen.
Så vem va det här spelet för ?

Har du ens spelat Dark Souls? Och har du ens spelat Zelda? För jag minns att jag har gjort det själv nämligen, och om jag nu inte fått fel spel i mina fodral samtliga gånger så vill jag minnas att dessa två spelserier inte har några likheter överhuvudtaget.

Den jämförelsen kändes lite som att säga att Gears of War är en mörkare version av Mario... de har verkligen Noll likheter :S.
Ont: Jag föredrar Darksiders 2, men det var mest eftersom att jag tyckte Death var mera intressant att spela än War men ja, varför inte gå igenom det igen om de gör en remaster.

Medlem
Skrivet av brandter:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Devan:
Skrivet av slarron:

Bra och roligt spel detta! Det är som zelda fast mörkare. =).

Dark souls hade ju redan den platsen.
Så vem va det här spelet för ?

Har du ens spelat Dark Souls? Och har du ens spelat Zelda? För jag minns att jag har gjort det själv nämligen, och om jag nu inte fått fel spel i mina fodral samtliga gånger så vill jag minnas att dessa två spelserier inte har några likheter överhuvudtaget.

Den jämförelsen kändes lite som att säga att Gears of War är en mörkare version av Mario... de har verkligen Noll likheter :S.
Ont: Jag föredrar Darksiders 2, men det var mest eftersom att jag tyckte Death var mera intressant att spela än War men ja, varför inte gå igenom det igen om de gör en remaster.

Mm, absolut inga likheter alls. Darksiders har däremot likheter med Zelda, och kan kallas för en mörkare tolknings på Zelda-arketypen, men Souls? Det är så absurt att jag blir mållös.

1
Skriv svar