Inför NX-avtäckandet – se nytt gameplay från The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild

Robot
Inför NX-avtäckandet – se nytt gameplay från The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild
Releasehästryttare
Inför NX-avtäckandet – se nytt gameplay från The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild

Inget nytt i de videona, allt de visar är samma område som redan visades till fullo från E3.

Hoppas de visar upp nått nytt område/dungeon på streamen om en stund https://www.twitch.tv/nintendo

Medlem

Solklart köp...till WiiU

Medlem
Gen
Medlem

En smula cringy måste man ändå säga

Medlem

Jäklar, såg grymt ut faktiskt!

Medlem

Som jag har väntat! Men varför måste de ha så klen hårdvara?Knappt 25fps vad de verkar.

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

Som jag har väntat! Men varför måste de ha så klen hårdvara?Knappt 25fps vad de verkar.

Videon rullar i 24 bilder så man kan knappast avgöra vilken fps spelen är i.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av tuckdragon:

Video

En smula cringy måste man ändå säga

haha joo, annat musik val hade nog gjort stor skillnad dock xD

Medlem

Zelda ser riktigt snyggt ut.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

fps å fps, spelar ingen roll när vi snackar nintendo, dom verkar inte bry sig om att komma in till 2000 talet, med cellshading grafik och hålla sig till hårdvara som var nytt när Gustav Vasa skida över Mora.

Medlem
Skrivet av Natrium:

fps å fps, spelar ingen roll när vi snackar nintendo, dom verkar inte bry sig om att komma in till 2000 talet, med cellshading grafik och hålla sig till hårdvara som var nytt när Gustav Vasa skida över Mora.

Stor delen av WiiU spelen körs väl redan i 60 fps? Skulle inte köpa detta till wiiU ändå eftersom den consolen typ är död i vilket´fall, switchen ser ju perfekt ut, för mig med PC är det perfekt med nintendo console och PC, kan spela båda med kontroll i soffan om jag vill, och PCn även sittande framför skrivbordet. Med NX så slipper man ju även riktiga skit mobil spel också, blir perfekt på väg till jobbet hoppas jag.

Medlem

Alla är i no mans skye nivåer vad gäller hype om detta spel. Vi har knappt sett något gameplay, bara grafik som är snygg pga design, nästintill inget ljud eller röster från spelet. Jag hoppas de blir bra men är inte så imponerad just nu.

k3m
Medlem
Skrivet av employed:

Alla är i no mans skye nivåer vad gäller hype om detta spel. Vi har knappt sett något gameplay, bara grafik som är snygg pga design, nästintill inget ljud eller röster från spelet. Jag hoppas de blir bra men är inte så imponerad just nu.

att dra jämförelser med NomansSky är arrogant. Zelda är på en helt annan nivå än NMS. nya Zelda ser riktigt vackert ut o vi har sett en del spelmekanik redan.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av employed:

Alla är i no mans skye nivåer vad gäller hype om detta spel. Vi har knappt sett något gameplay, bara grafik som är snygg pga design, nästintill inget ljud eller röster från spelet. Jag hoppas de blir bra men är inte så imponerad just nu.

att dra jämförelser med NomansSky är arrogant. Zelda är på en helt annan nivå än NMS. nya Zelda ser riktigt vackert ut o vi har sett en del spelmekanik redan.

Exakt, det är en väldig skillnad. Det här blir ju det 19 zelda spelet så de lär i alla fall kunna göra kul gameplay.

1
Skriv svar