Gran Turismo 5 har fått släppdatum

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 har fått släppdatum

Kommer säkert bli försenat

Medlem
Medlem

November?!! En evighet tills dess och som vanligt så ska man ta det datumet med en nypa salt, det riktiga releasedatumet är verkligen November...

2012...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

vem fan bryr sig om det spelet, det är såååååå pasé

Medlem

Enligt presskonferencen så släpps det i USA den 2a november ... inget datum för europa...


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Medlem

Äntligen!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Edit: November fine! Då är ja med men det är ändå fett lång tid ...

Medlem

Fz menar 4-5 November skulle jag tro, Inte 4/5 2011.

Längtar efter detta spel men är samtidigt lite skeptisk till om det kommer hålla måttet.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

So awesome! Nov är inbokat! Det ser så sjukt bra ut! Vindtunnel och Top Gear bana! JA TACK!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Haha rysningar i hela ryggen och tårar i ögonen när dem visade videon med Gran Turismo 5! Bästa!

Medlem
Medlem

HOPPASHOPPASHOPPAS...
Seriöst dock, om inte Gran Turismo släpps detta året så kommer jag helt tappa suget.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Medlem

Som ett racing fan med en G25 i sin ägo är detta spelet ett måste, verkar bli sjukt mycket racing för pengarna bar none.

Medlem
Skrivet av Proximately:

HOPPASHOPPASHOPPAS...
Seriöst dock, om inte Gran Turismo släpps detta året så kommer jag helt tappa suget.

Jag förstår inte osäkerheten. Det kommer i November. Förmodligen några dagar innan eller efter USA. Om du inte orkar vänta några dagar så är det bara att importera det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Längtar redan.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Såg hela press konferensen. För en gång skull tror jag på detta.

Medlem

Grand Turismo Forever


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Får väl hoppas att det kommer. Men man vet ju aldrig.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Är på tiden att det kommer ffs! "Dags" att beställa ratt


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Proximately:

HOPPASHOPPASHOPPAS...
Seriöst dock, om inte Gran Turismo släpps detta året så kommer jag helt tappa suget.

Jag förstår inte osäkerheten. Det kommer i November. Förmodligen några dagar innan eller efter USA. Om du inte orkar vänta några dagar så är det bara att importera det.

Tror du verkligen på det? Haha. Spelet kommer sommaren 2011. Börjar lika Spore det här.

Spelet är säkert i stamfasen.

Medlem

Det var på tiden!


signatur

Meep!

Inaktiv

har hört att top gears testbana kommer att finnas med, stämmer detta?

Inaktiv
Skrivet av flyer232:

har hört att top gears testbana kommer att finnas med, stämmer detta?

Dom visade den på press konferansen

Medlem

MYCKET trevligt

Medlem
Skrivet av flyer232:

har hört att top gears testbana kommer att finnas med, stämmer detta?

Varit bekräftat sedan Augusti -08. :):up:

1
Skriv svar