Trailerpremiär! Här är Red Dead Redemption 2

Robot
Medlem
Trailerpremiär! Här är Red Dead Redemption 2

Mitt liv är fulländat.

Medlem

De kan man kalla teaser. Blir nog bra hoppas man på.

Medlem

Går inte att misslyckas med det här! Som jag har väntat.

Skribent

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.

Tvärtom för mig! Tycker det såg jäkligt snyggt och atmosfäriskt ut och väljer nog att kategorisera den som teaser mer än trailer.

Medlem

Ska man måste köpa en ps4 ändå...

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.

Har alltid varit så vid samband med R* spel. Jag tycker man fick se en fantastisk miljö, personligen har jag väldigt höga förväntningar på detta spelet.

Skribent
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Johan Olander:

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.

Tvärtom för mig! Tycker det såg jäkligt snyggt och atmosfäriskt ut och väljer nog att kategorisera den som teaser mer än trailer.

Jag blev jättebesviken på grafiken, men Read Dead Redemption är ett av mina favoritspel, så det blir nog jättebra det här


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.

Trailern är ganska jämförbar med första teasern för GTA V, med andra ord.

Jag är själv ganska likgiltig inför dessa teasers, men Rockstar tenderar ju att hålla en mycket konsekvent hög nivå på sina spel så jag har vissa förhoppningar på spelet ändå.

Medlem

RDR har jag till PS3.. Kanske försöka köra igenom det en gång iallafall.. Men grafiken är inte bra och kontrollerna är inte bra. Storyn verkar bra iallafall. Men tycker Världen känns död. Bara öken.

Hade varit mycket intressantare till PC.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Härligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

KoP
Medlem

Hyyyyyyyyyype! *host*

Så nu har man fått sin dos. Blir inget mer kollande på trailers/teasers eller screenshots fram tills spelet släpps.

Upplevelsen blir desto större (förhoppningsvis) ju mindre man vet.

Började dessutom spela igenom RDR igen för några veckor sedan bara för att färska upp minnet.

Medlem

Well, det var väldigt antiklimatiskt må jag säga.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Johan Olander:

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.

Tvärtom för mig! Tycker det såg jäkligt snyggt och atmosfäriskt ut och väljer nog att kategorisera den som teaser mer än trailer.

Jag blev jättebesviken på grafiken, men Read Dead Redemption är ett av mina favoritspel, så det blir nog jättebra det här

Måste hålla med här, jag har varit otroligt peppad på ett nytt Red Dead Redemption ända sen det första släpptes, men den här trailern gav absolut ingenting, grafiken såg inte alls bra ut dom flesta texturer såg ut att ha väldigt låg upplösning. Men jag tvivlar inte ens en sekund på att Rockstar kommer leverera ett mycket bra spel i slutändan!

Medlem
Skrivet av Remus:

RDR har jag till PS3.. Kanske försöka köra igenom det en gång iallafall.. Men grafiken är inte bra och kontrollerna är inte bra. Storyn verkar bra iallafall. Men tycker Världen känns död. Bara öken.

Hade varit mycket intressantare till PC.

Mindre lken på PC?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Johan Olander:

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.

Tvärtom för mig! Tycker det såg jäkligt snyggt och atmosfäriskt ut och väljer nog att kategorisera den som teaser mer än trailer.

Jag blev jättebesviken på grafiken, men Read Dead Redemption är ett av mina favoritspel, så det blir nog jättebra det här

besviken på grafiken? what? rent tekniskt menar du då eller? jag tyckte det såg helt jävla sjukt mysigt ut. minst lika snyggt som gta 5, som fortfarande är ett galet snyggt spel imo (på en ordentligt pc).

Medlem

Så jäkla snyggt!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Vackert som en tavla, speciellt scenen där gamarna och en hund fightas över ett kadaver, helt otroligt snyggt. Likaså stadsscenen såg helt otrolig ut.

Däremot tyckte jag kanske att ljuset (dagsljuset) och backdropsen inte var så superimponerande.


signatur
Testpilot

Alltid gulligt med pre-order när vi inte fick se något game play.

Medlem

Hade det där varit en trailer från PC-versionen så hade alla varit eld och lågor... Tyckte det där såg förbannat bra ut! OCH... hinner nog hända en hel del med RDR2 fram till hösten 2017

Medlem

Pepp! Inväntar mer

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Johan Olander:

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.

Tvärtom för mig! Tycker det såg jäkligt snyggt och atmosfäriskt ut och väljer nog att kategorisera den som teaser mer än trailer.

Jag blev jättebesviken på grafiken, men Read Dead Redemption är ett av mina favoritspel, så det blir nog jättebra det här

Besviken på grafiken?! Jag hade svårt att avgöra om det var ingame eller inte! Samt att jag tvivlar på att det kommer se så här bra ut i spelet när det släpps, oavsett om det här var ingame eller inte.

Har det sagts något om vilken grafikmotor de använder? Är det samma som GTA V, har de ju uppgraderat den rejält!

EDIT- Typos


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Snälla släpp det till PC oxå!!!!!! =(

Avstängd

Har aldrig spelat något av dessa spel men GTA är jag en stor supporter av. Så hoppas detta blir som det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Kommer ju knappast vara så snyggt på PS4.

Medlem

Ja, lär va bra spel.. men grafiken... jahapp.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

"Pre-Order Now"

Om gamers vill förboka så gör dem det, men att be rakt ut göra det får mig att avstå och köper vid release om omdömen är bra nog.

Va mer greedy.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.

Såg vi samma trailer?

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Johan Olander:

Där dog min hype. Vi fick inte se något och kvalitén var ju sådär.

Tvärtom för mig! Tycker det såg jäkligt snyggt och atmosfäriskt ut och väljer nog att kategorisera den som teaser mer än trailer.

Jag är nöjd med den. Känner ett sug att ha jag vill ha mer, precis som en trailer ska vara.

123
Skriv svar