Fredagsnöjet klart – Se Geeks Gaming spela Battlefield 1!

Robot
Fredagsnöjet klart – Se Geeks Gaming spela Battlefield 1!
Medlem
Fredagsnöjet klart – Se Geeks Gaming spela Battlefield 1!

Är skiten redan offline?
Jag lyckas inte koppla upp.

Alla och deras morsa och moster har kommit hem från skola och jobbet och ska spela nu så crashar servern.

EA lär sig lixom ALDRIG.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Är skiten redan offline?
Jag lyckas inte koppla upp.

Alla och deras morsa och moster har kommit hem från skola och jobbet och ska spela nu så crashar servern.

EA lär sig lixom ALDRIG.

Verkar som så. Men att servrar blir överbelastade vid release är väl knappast unikt för EA. De som inte lär sig är väl i så fall spelarna som gång på gång gnäller. Oh the irony.

Quake-konnässsör

Hmm fick man behålla levels från öppna betan? Annars har folk spelar upp sina karaktärer väldigt fort, såg någon som var 57 redan

Första battelfield spelet sedan battlefield 2 man köper.

Medlem

Hela PSN har legat nere idag så det är inte bara EA som varit drabbat.
Var väl nån jävla liga som hotat att dom skulle trasha skiten idag den 21 också har jag för mig.

M22
Medlem
Skrivet av Sippil:

Hela PSN har legat nere idag så det är inte bara EA som varit drabbat.
Var väl nån jävla liga som hotat att dom skulle trasha skiten idag den 21 också har jag för mig.

Det verkar stämma.

https://twitter.com/poodlecorp

Medlem
Skrivet av M22:
Skrivet av Sippil:

Hela PSN har legat nere idag så det är inte bara EA som varit drabbat.
Var väl nån jävla liga som hotat att dom skulle trasha skiten idag den 21 också har jag för mig.

Det verkar stämma.

https://twitter.com/poodlecorp

Vet inte om det har med det att göra, men nu ligger Twitter och Spotify nere för mig också.
Ser ut som man får ta fram några ljus och en kortlek ikväll.

FM-guru
F.d. Sisyr

Är det meningen att jag ska veta vad Geeks Gaming är? Känner mig förvirrad.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Är det meningen att jag ska veta vad Geeks Gaming är? Känner mig förvirrad.

Är väl dom som äger FZ nuförtiden tror jag.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Blir inte mycket gaming med de här jävla PISS servrarna. Man betalar 600 spänn för ett lir. Då ska man fan i mig få lira från start. Nerdraaaaaaaaaaaage

Geeks Gaming
Skrivet av Sisyr:

Är det meningen att jag ska veta vad Geeks Gaming är? Känner mig förvirrad.

Geeks Gaming är en grupp av folk ifrån SweClockers och FZ som håller i en TS (teamspeak.geeksgaming.se) där du och alla andra här är välkomna in för att lira lite med andra om ni vill.

Vi driver också en stream och samarbetar med SweClockers & FZ om att visa lite spel, kanalen kommer att användas för andra events också såsom Dustin Expo som var i höstas.

Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Sisyr:

Är det meningen att jag ska veta vad Geeks Gaming är? Känner mig förvirrad.

Är väl dom som äger FZ nuförtiden tror jag.

Njae, Geeks AB äger FZ. Geeks Gaming är som sagt bara en samling folk som älskar spel och gör detta för att dela med sig av lite spelglädje.


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Medlem
Skrivet av zumo:

Blir inte mycket gaming med de här jävla PISS servrarna. Man betalar 600 spänn för ett lir. Då ska man fan i mig få lira från start. Nerdraaaaaaaaaaaage

Som sagt, halva internet var nere igår på grund av en DDOS attack. Jag kunde spela senare på kvällen dock.

Medlem
Skrivet av Korken:
Skrivet av zumo:

Blir inte mycket gaming med de här jävla PISS servrarna. Man betalar 600 spänn för ett lir. Då ska man fan i mig få lira från start. Nerdraaaaaaaaaaaage

Som sagt, halva internet var nere igår på grund av en DDOS attack. Jag kunde spela senare på kvällen dock.

Såg det senare... Men efter en hård arbetsvecka och generell stor brist på ledig tid, att dessutom inte få sätta tänderna i BF på grund av tekniska problem... Fann inte ord för min frustration

1
Skriv svar