Portal 2 till Playstation 3

Robot
Medlem
Portal 2 till Playstation 3

Sälj er mera Valve..

Inaktiv

Shame on you Gabe, shame on you!

Klart, hittintills sånnys ENDA höjdpunkt på en ej imponerande föreställning!

Medlem

enda? äru bränd eller

Medlem

Riktigt fint. Bra gjort Sony och Valve.
Positiv överraskning.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

COOLT med Steam till PS3

Medlem

Vilken chock när man hörde Glados röst

Jäkligt bra show än så länge, nu återstår bara lite information om Agent och The last guardian!

Medlem

Nu är jag ofta väldigt negativ till allt som har med konsoler att göra, och speciellt när Valve är med i svängarna. Men detta känns faktiskt bra. Även om jag inte äger en PS3:a och troligen aldrig kommer göra det så tror jag det här öppnar upp nya möjligheter för konsolerna. Främst tänker jag på Dedicated Servers, något som om det släpps skulle göra att jag övergav min PC när det gäller spel.


signatur
Medlem

Då är ju frågan, är detta den stora annonseringen?


signatur

Videomupp

Medlem

Tack för det Valve och Mr.Newell. Mycket bra nyheter!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av WildThing:

Då är ju frågan, är detta den stora annonseringen?

Kan man ju undra...

Medlem

Visst blev man ju överraskad med tanke på hur mycket skit Valve har kastat mot PS3. Undra vad som gjorde att PS3 plöstligt blev den "bästa konsolen att uppleva Portal 2" på.

Hur som helst är jag helnöjd med Valves överraskning, men jag kommer köpa Portal 2 till PC.

Medlem
Skrivet av Seeder:

Sälj er mera Valve..

Buhu ett företag vill tjäna pengar, att dom vågar?!

Medlem

Helt UNDERBART!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Inte imponerande föreställning? Jag älskade hela Sony's föreställning. Fast visst kysste Gabe Sony's arsle. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Visst blev man ju överraskad med tanke på hur mycket skit Valve har kastat mot PS3. Undra vad som gjorde att PS3 plöstligt blev den "bästa konsolen att uppleva Portal 2" på.

Skulle säkert kunna ha med bl a. Steam cloud att göra.

AW8
Medlem
Skrivet av draim:

Nu är jag ofta väldigt negativ till allt som har med konsoler att göra, och speciellt när Valve är med i svängarna. Men detta känns faktiskt bra. Även om jag inte äger en PS3:a och troligen aldrig kommer göra det så tror jag det här öppnar upp nya möjligheter för konsolerna. Främst tänker jag på Dedicated Servers, något som om det släpps skulle göra att jag övergav min PC när det gäller spel.

Överge PC:n för en handikappad lekstation? Låter inte som nån bra idé.

Och detta var väl inte det stora tillkännagivandet? Isåfall så blir jag sur.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av draim:

Nu är jag ofta väldigt negativ till allt som har med konsoler att göra, och speciellt när Valve är med i svängarna. Men detta känns faktiskt bra. Även om jag inte äger en PS3:a och troligen aldrig kommer göra det så tror jag det här öppnar upp nya möjligheter för konsolerna. Främst tänker jag på Dedicated Servers, något som om det släpps skulle göra att jag övergav min PC när det gäller spel.

Överge PC:n för en handikappad lekstation? Låter inte som nån bra idé.

Och detta var väl inte det stora tillkännagivandet? Isåfall så blir jag sur.

Med tanke på att de flesta spel som släpps till PC nu för tiden är totalt handikappade så är det en vettig lösning. Så länge det blir DS samt en trevligare handkontroll (ala 360) så ser jag ingen anledning till att inte övergå till konsol. Speciellt då DS gör det möjligt med mods och hela köret!


signatur
Medlem

Var... det allt?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

altså visst är det coolt med portal 2 till ps3, men jag hoppas verkligen inte att det här var den stora överraskningen...

Medlem
Skrivet av draim:
Skrivet av AW8:
Skrivet av draim:

Nu är jag ofta väldigt negativ till allt som har med konsoler att göra, och speciellt när Valve är med i svängarna. Men detta känns faktiskt bra. Även om jag inte äger en PS3:a och troligen aldrig kommer göra det så tror jag det här öppnar upp nya möjligheter för konsolerna. Främst tänker jag på Dedicated Servers, något som om det släpps skulle göra att jag övergav min PC när det gäller spel.

Överge PC:n för en handikappad lekstation? Låter inte som nån bra idé.

Och detta var väl inte det stora tillkännagivandet? Isåfall så blir jag sur.

Med tanke på att de flesta spel som släpps till PC nu för tiden är totalt handikappade så är det en vettig lösning. Så länge det blir DS samt en trevligare handkontroll (ala 360) så ser jag ingen anledning till att inte övergå till konsol. Speciellt då DS gör det möjligt med mods och hela köret!

Du menar goe casual-land med andra ord i alla fall.
Sure dedikerade servrar är en av de största anledningarna till att många lirar PC Online men det är ju inte så att de flesta skulle flytta om de användes på konsoll, för de gör de redan ibland.
(BC 1 bla)

Det handlar om allt vi kan göra med dem på PC, modda , tweaka, clan matcher , m.m friheten , kör du på konsoll är det återigen bara en handikappad lekstuga som någon sa lol, och då är du ju casual

Medlem

Jag är glad att höra att Gabe skärpt sig och ger Playstation 3 en chans, och förstår inte varför folk säger att han ÖVERGETT PC? Att de nu utvecklar till både konsol och PC är väl inget annat än bra, såvida de inte kör med dåliga portningar till PC men det tvivlar jag skarpt på.

Hur som helst hoppas jag inte detta var den stora överraskningen...

Medlem

Ska bli intressant att se hur det kommer bli med valve spel på ps3.
Det ska bli intressant om Valve på PS3 med Steam stöd kommer betyda gratis DLC till PS3 ägarna vilket inte är en omöjlighet med tanke på att tillskillnad från Xbox folket så får PS3 lirarna spela gratis online.

Att Valve skulle övergett PC är bullshit imo. Man har ju precis börjat leverera för Mac med och nu PS3.

Det hela känns lite som "fuck you Microsoft" från Valve.

Ska bli intressant att se hur det går och kul för PS3 ägarna som får njuta av riktiga versioner av spelen och inte bara portar.

Jag kommer dock ändå köpa mina Valve spel till PC

Medlem

FY Sat... va glad jag blev när jag hörde glados : D och fick se lite portal 2 o gabe.
portal ska ju vara på pc men ändå grymt att det kommer till ps 3.
Tycker synd om ms som rent av sög på e3 i år

Medlem

Men inte var det här den "stora" valve annonseringen? Den skulle väl inte ha med Portal 2 att göra?

Medlem

Eh... Jaha, ungefär lika idiotiskt som Fable 3 till PC.... Ni får ju banne släppa ettan också! (eller i Fables fall 2an).

Med tanke på att motorn säkerligen inte ändrats så mycket så borde ettans banor bara gå att ladda in på bluerayen, det finns ju plats.

Avstängd

jag hoppas på en trädgårdssimulator!

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Eh... Jaha, ungefär lika idiotiskt som Fable 3 till PC.... Ni får ju banne släppa ettan också! (eller i Fables fall 2an).

Med tanke på att motorn säkerligen inte ändrats så mycket så borde ettans banor bara gå att ladda in på bluerayen, det finns ju plats.

Portal 1 finns i orange box, till PS3 portade EA den.
Så den borde vara där...

1
Skriv svar