Fem anledningar till att spela Paladins

Robot
Fem anledningar till att spela Paladins

Vi reder ut om Hi-Rez Studios bara kopierat populära Overwatch eller om Paladins faktiskt är något mer.

#paladins


Medlem
Fem anledningar till att spela Paladins

nej.

Medlem
Skrivet av Soul:

nej.

ok.

Medlem
Medlem

Kanske

nej

Medlem

Gillade spelet skarpt, tyvärr har jag fastnat i Battlerite träsket och kommer nog inte kunna ta mig därifrån i den överskådliga framtiden.

Medlem

Vi får se, kommer inte att döma spelet utan att ha testat det.

Medlem

Testade paladins häromdagen men venne.. är väl inget dåligt spel men tyckte banorna / karaktärer såg så otroligt tråkiga ut om man jämför med Overwatch / smite.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Är det lagligt att kopiera så här mycket?

Medlem

5 anledningar till att inte spela overwatch klon

Medlem

Förutom snacket om korten och priset så hade denna artikel kunna hetat "Fem anledningar till att spela Overwatch".

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hecce:

Är det lagligt att kopiera så här mycket?

Vad menar du?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hecce:

Är det lagligt att kopiera så här mycket?

Vad menar du?

Jag menar att de har ju i princip snott champ-idéer / abilities rakt av. Såg nån video om det här för ett tag sen, jag trodde såklart att det va överdrivet. Det va det inte☺️

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hecce:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hecce:

Är det lagligt att kopiera så här mycket?

Vad menar du?

Jag menar att de har ju i princip snott champ-idéer / abilities rakt av. Såg nån video om det här för ett tag sen, jag trodde såklart att det va överdrivet. Det va det inte☺️

Hehe, okej. Jajo, finns en del likheter...


signatur
Medlem
Skrivet av Hecce:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hecce:

Är det lagligt att kopiera så här mycket?

Vad menar du?

Jag menar att de har ju i princip snott champ-idéer / abilities rakt av. Såg nån video om det här för ett tag sen, jag trodde såklart att det va överdrivet. Det va det inte☺️

Det ska tilläggas att Paladin har varit i utveckling lika länge och om inte längre än Overwatch, så man kan fundera på vem som har kopierat vem i vissa fall.

Medlem

Fast jag har ju Overwatch.

Medlem
Medlem

förstår inte folk som klagar på likheter

Medlem

Hmm så ett pay to win spel där folk som betalar för att öppna kistor kommer ha mäktiga kortlekar och ha lekstuga med casual players.

Medlem

Detta spel är inte pay to win, korten låser man upp relativt snabbt gratis. Sjukt roligt spel faktiskt, metan blir rolig med korten. Att byta uppsättning blir som att respec:a i ett rpg och spelstilen med samma "hjälte" blir helt annorlunda.

1
Skriv svar