The Divisivion patchat med radvis av förändringar

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Tobias Solem:

Fortfarande samma problem med fusk = meh.

Det finns inget krav på att spela PvP.

nä men ska man acceptera att fuskare inte bannas eller?

Självklart inte, du behöver inte polarisera frågan som du alltid gör.

Spelare bannas i spelet, så försök inte få det att låta som att fuskar inte straffas i det här spelet, men om ett spel är online och det finns PvP så kan man alltid räkna med att det kommer finnas fuskare. Det gäller ALLA spel.

Kan Ubisoft bli bättre på att hitta fuskare? Absolut, mycket kan förbättras när det gäller denna punkt.

Går det att spela spelet utan att drabbas av fuskare? Ja, verkligen. PvP är bara en del av spelet, det finns väldigt mycket annat också.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Tobias Solem:

Fortfarande samma problem med fusk = meh.

Suck...klart det finns fuskare! Fan fuskare i alla spel.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av nils45:

Är det värt att köpa?

Det är bland det snyggaste jag sett i sin genre, och SP kampanjen var najs...gillar verkligen plotten. Däremot så förstörde fuskare MP delen (Dark Zone) samt att det blev lite mindre engagerande när SP-kampanjen tog slut...inget riktigt "end-game", men då körde jag aldrig någon expansion heller.

Kommer garanterat gå tillbaka vid tillfälle och njuta det igen, så nog kan det vara värt några hundringar. Även ifall jag hade velat haft mer i slutänden så var det garanterat värt de ca 400 jag betalade för det vid release.

Medlem

jag gav upp efter att ha läst/sett recensionerna ..köpte aldrig skiten

Medlem
Skrivet av Gen:

Man må tycka vad man vill om end game men tycker lätt att resan fram till max level vart väl värd slantarna.

Stort gilla på denna!
Testade pvp lite, men för mycket fuskare och inte så roligt.
Men jäklar va roligt det var och spela till Max level med vänner. Värt vartenda krona.

Medlem

"The Divisivion"?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Har nu spelat lite ytterligare, kan inte påstå att jag märkt några jätteskillnader. Möjligen att vissa fiender tar något mindre skada. Men så är jag bara på level 7 och spelar bara stundtals (nöter Witcher 3 på datorn så Xboxen får inte så mycket kärlek).

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av Tobias Solem:

Fortfarande samma problem med fusk = meh.

Suck...klart det finns fuskare! Fan fuskare i alla spel.

Visst, men i få spel gör de så lätt att fuska som i The Division. När till och med Ultimate Cheat Engine fungerar så är det bara tragiskt. I ett MP-spel. :S


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Efter att ha läst denna patchen så är jag bra sugen o spela igen! Men jag avvaktar ett tag till, men props till dom för att dom verkligen VILL att spelet ska bli bra o inte bara ge upp o gå vidare.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Tobias Solem:

Fortfarande samma problem med fusk = meh.

Det finns inget krav på att spela PvP.

Inget krav, men de pushade Dark Zone så hårt på spelare att om du vill ha saker som faktiskt var bra... och nästan alla top ritningar till scopes osv var där inne. Att man var tvungen att spendera timmar efter timmar och få upp valutan som gick så slött och samtidigt träffa på fuskare hela tiden var en stor del att folk slutade.
Eller deras Incursions som blev glitchade och folk fuskade igenom direkt, inget straff på de och alla som inte gjorde det hamnade långt efter. Det var mycket som straffade de spelare som körde efter spelets regler, men nästan inget som straffade fuskarna.

Medlem

Jag och min kompis gav oss på spelet för ett tag sedan och kom upp till gear score på runt 230 av det som var max 260(?) och detta gjorde vi på ungefär 15 timmar. När vi startade upp spelet igår efter patchen tog det oss cirka 2 timmar och få max gear score (229), då hade vårt 230-gear blivit 180ish.

Sen har patchen gjort saker mycket lättare att göra, kan också ha med att man når gear taket extremt fort. Imho så kommer denna patch inte till föra mycket mer liv i spelet.


signatur

In Hoc Signo - PPP

12
Skriv svar