Dishonored skulle bli en bra film – se den nya trailern

Robot
Dishonored skulle bli en bra film – se den nya trailern
Medlem
Dishonored skulle bli en bra film – se den nya trailern

Sånt här ser man inte så ofta, riktigt cool.

Medlem

Pfft! Glöm Dishonored! Jag väntar fortfarande på Assassin's Kittens filmen!

Medlem
Skrivet av Raid25:

Pfft! Glöm Dishonored! Jag väntar fortfarande på Assassin's Kittens filmen!

https://www.youtube.com/embed/jnk15Wf6xMU

Skulle nog bli en bättre film än den Assassins Creed filmen som ska snart ha premiär!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av Raid25:

Pfft! Glöm Dishonored! Jag väntar fortfarande på Assassin's Kittens filmen!

https://www.youtube.com/embed/jnk15Wf6xMU

Skulle nog bli en bättre film än den Assassins Creed filmen som ska snart ha premiär!

5 Ezio av 5 möjliga!

Medlem

Ser ut som att de hyrt alla kostymer från Butrix och är supermåna om att inte skita ner dem xD

Medlem

Aj like. Snyggt som attan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dishonored skulle bli en bra film vill vara en bra film – se den nya trailern hur mycket cash de brände på den här ostiga smörjan istället för spelet.

Nästa månad är det dags för Emily och Corvo att gö

ra chorizo av

ಠ_ಠ Nä usch! Tänk på barnen!

meningsmot

stånd

are

. Till dess får vi nöja oss med bombardemang massa LÖGNER från PR-gänget på Bethesda, vi tänker knappast gråta över detta efter att ha kollat igenom den nya trailern från Dishonored 2.

Dishonored 2 är ett "smygarspel"

där du iklär dig rollen som lönnmördare – med specialkrafter. Det hela utspelar sig i en vackert målad värld, som merparen av speltiden kommer täckas över av något brun/grå//spygrön/pissgul filter och med tanke att föregående del är ett riktigt mästerverk, för de som rökt på lite väl mycket, är förväntningarna speljournalisterna skyhöga...

Haha. Du har helt rätt, men eftersom vi aldrig fick ett bra "nytt" Thief-spel, väljer man något som påminner om spel-serien.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Haha. Du har helt rätt, men eftersom vi aldrig fick ett bra "nytt" Thief-spel, väljer man något som påminner om spel-serien.

Ah, du menar typ som att välja strippan som mest liknar sin tragiskt bortgångna fru...

Ambassadör
Xbox

Kom osökt att tänka på...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Dishonored skulle bli en bra film vill vara en bra film – se den nya trailern hur mycket cash de brände på den här ostiga smörjan istället för spelet.

Nästa månad är det dags för Emily och Corvo att gö

ra chorizo av

ಠ_ಠ Nä usch! Tänk på barnen!

meningsmot

stånd

are

. Till dess får vi nöja oss med bombardemang massa LÖGNER från PR-gänget på Bethesda, vi tänker knappast gråta över detta efter att ha kollat igenom den nya trailern från Dishonored 2.

Dishonored 2 är ett "smygarspel"
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/594/192/596....

där du iklär dig rollen som lönnmördare – med specialkrafter. Det hela utspelar sig i en vackert målad värld, som merparen av speltiden kommer täckas över av något brun/grå//spygrön/pissgul filter och med tanke att föregående del är ett riktigt mästerverk, för de som rökt på lite väl mycket, är förväntningarna speljournalisterna skyhöga...

Tack för den, garvade högt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Dishonored skulle bli en bra film vill vara en bra film – se den nya trailern hur mycket cash de brände på den här ostiga smörjan istället för spelet.

Nästa månad är det dags för Emily och Corvo att gö

ra chorizo av

ಠ_ಠ Nä usch! Tänk på barnen!

meningsmot

stånd

are

. Till dess får vi nöja oss med bombardemang massa LÖGNER från PR-gänget på Bethesda, vi tänker knappast gråta över detta efter att ha kollat igenom den nya trailern från Dishonored 2.

Dishonored 2 är ett "smygarspel"
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/594/192/596....

där du iklär dig rollen som lönnmördare – med specialkrafter. Det hela utspelar sig i en vackert målad värld, som merparen av speltiden kommer täckas över av något brun/grå//spygrön/pissgul filter och med tanke att föregående del är ett riktigt mästerverk, för de som rökt på lite väl mycket, är förväntningarna speljournalisterna skyhöga...

Haha jag älskar Dishonored och har skyhöga förväntningar, men det där var ett underbart konstigt inlägg.

Medlem

"skulle bli bra film" baserade ni detta på denna trailer har jag dåliga nyheter

k3m
Medlem

vackra ögon vid 0.35

Medlem

dom får gärna släppa fler trailers av den här sorten,witcher3klass på den här.....fasen,en sån här trailer varje vecka o jag kan vänta!

Medlem

Jag vill ha sådan grafik i spel nu!

Ambassadör
Xbox

Men allvarligt folk, det såg ju ut som en ostig b-film från SyFy. Skärp er.


signatur

Jump in.

FML
Medlem
Skrivet av Vercadi:

"skulle bli bra film" baserade ni detta på denna trailer har jag dåliga nyheter

Skrivet av Mortaigne:

Men allvarligt folk, det såg ju ut som en ostig b-film från SyFy. Skärp er.

Ja, vad i...? Var freddiew upptagen eller?

1
Skriv svar