GTA V-rykten pekar mot Liberty City-expansion

Robot
GTA V-rykten pekar mot Liberty City-expansion

Miljardinkomsterna från onlinedelen har fått Rockstar att tänka om.

#grand-theft-auto-v


Medlem
GTA V-rykten pekar mot Liberty City-expansion

Hur skulle det vara med ett single player DLC?
De har ju visat att de kan med TBOGT och LATD.

Ge mig mer singleplayer DLC i de nya områdena! Betalar gärna.

Medlem

Ge oss Single Player snälla gud.!... Fan att det skulle gå så bra för online delen...

Spelar förövrigt bara GTA 4 på PC med expansionerna då jag tycker att RockStar tabbade sig med GTA 5. Bilkörningen är så tråkig i 5an och motorcyklarna är helt bedrövliga. I GTA 4 var båda två fordon klockrena och roliga att styra, imo. Sedan föredrar jag den mera mörka stämningen i 4an. Bättre historia.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Bara online? Nej fy helvete! Är detta sant så kan vi räkna med att GTA VI blir ett jävla MMORPG med fokus på pay to win och mikrotransaktioner.

Gillar inte detta för fem öre. Hoppas och ber till Gud att Red Dead Redemption 2's single player del, om den ens har någon vill säga, inte får lida pga denna nya trista affärsstrategi.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ge oss Single Player snälla gud.!... Fan att det skulle gå så bra för online delen...

Spelar förövrigt bara GTA 4 på PC med expansionerna då jag tycker att RockStar tabbade sig med GTA 5. Bilkörningen är så tråkig i 5an och motorcyklarna är helt bedrövliga. I GTA 4 var båda två fordon klockrena och roliga att styra, imo. Sedan föredrar jag den mera mörka stämningen i 4an. Bättre historia.

Håller med! Det är något med 5:an som inte känns lika bra som 4:an. Vet inte varför.

Men jag gillade storyn i 4:an och man kunde putta folk!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Bara online? Nej fy helvete! Är detta sant så kan vi räkna med att GTA VI blir ett jävla MMORPG med fokus på pay to win och mikrotransaktioner.

Gillar inte detta för fem öre. Hoppas och ber till Gud att Red Dead Redemption 2's single player del, om den ens har någon vill säga, inte får lida pga denna nya trista affärsstrategi.

Men sluta gnäll och var glad att dom ens släpper någonting

Medlem
Skrivet av Vasslepulver:
Skrivet av Necroluster:

Bara online? Nej fy helvete! Är detta sant så kan vi räkna med att GTA VI blir ett jävla MMORPG med fokus på pay to win och mikrotransaktioner.

Gillar inte detta för fem öre. Hoppas och ber till Gud att Red Dead Redemption 2's single player del, om den ens har någon vill säga, inte får lida pga denna nya trista affärsstrategi.

Men sluta gnäll och var glad att dom ens släpper någonting

Men dom släpper ju ingenting som är intressant för mig, alltså nästan samma sak som att inte släppa något alls. Och inte släppa något alls är inget roligt alls.

Medlem
Skrivet av hakanbrakan:

Hur skulle det vara med ett single player DLC?
De har ju visat att de kan med TBOGT och LATD.

Jag håller med, men de tjänar nog way mer på Online; vilket var kul att testa i 5 minuter. Eller nä förresten, det var inte kul då heller.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

KoP
Medlem

*plaskar runt i ett badkar med salt*

Om det är sant är det bara att tacka och ta emot. Ser gärna en utökad mp upplevelse.

Medlem

Hoppas det kommer till singleplayer också.
Så tråkigt när allt intressant bara kommer till multiplayer som jag inte är så brydd i.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Spelat online en del, och har inget emot alla dessa DLCs som har släppts. De har ju redan en komplett story, och att utöka den med småpatchar känns futtigt.

Men att lägga till en helt ny karta enbart för multiplayer? Nä, då får de allt se till att inkludera en ny/utökad story.

Medlem

Vore väl konstigt om det inte kom till singelplayer-delen, kart-delarna ska ju ändå skapas och laddas ner så vad skulle hindra det?

Medlem

Trist att onlinedelen blev populär, småkidsen kommer bestämma hur GTA blir i fortsättningen är jag rädd för tyvärr..

Slutar väl med att singelplayer kommer i andra hand, som i vissa andra spel där det är en efterkonstruktion mest eftersom man satsat allt på multiplayer från start.


signatur
ELF
Medlem
Skrivet av puban:

Vore väl konstigt om det inte kom till singelplayer-delen, kart-delarna ska ju ändå skapas och laddas ner så vad skulle hindra det?

Många av bilarna finns inte i SP vad jag vet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Vasslepulver:
Skrivet av Necroluster:

Bara online? Nej fy helvete! Är detta sant så kan vi räkna med att GTA VI blir ett jävla MMORPG med fokus på pay to win och mikrotransaktioner.

Gillar inte detta för fem öre. Hoppas och ber till Gud att Red Dead Redemption 2's single player del, om den ens har någon vill säga, inte får lida pga denna nya trista affärsstrategi.

Men sluta gnäll och var glad att dom ens släpper någonting

Fans måste höja sina röster när de ser hur ett företag de alltid stött går åt helt fel håll. Helt min åsikt så klart.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Skulle inte tacka nej till en ordentlig expansion med ny SP-story i ny miljö och möjligheten att ta med sin Online-karaktär dit också. Känns rimligt. Skulle nästan vara mest pepp på North Yankton om jag ska vara ärlig, vore gött med en stor lantlig snöig miljö med lite spridda småstäder och annat, med någon lite större stad i mitten.

Medlem

Hade hellre sett GTA SEX!

Är lite trött på GTAV efter 1000 timmar, kan kartan utantill...

Medlem

Det är ju online de tjänar pengar på så inte helt förvånad, men jäklar vad jag hoppas att det är en single player kampanj med också.
Stöd för VR hade ju varit helt sjukt coolt också. Motorcykel i GTAV med VR hade verkligen skrämt sk!ten ur mig, helt apropå helgen...

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Vasslepulver:
Skrivet av Necroluster:

Bara online? Nej fy helvete! Är detta sant så kan vi räkna med att GTA VI blir ett jävla MMORPG med fokus på pay to win och mikrotransaktioner.

Gillar inte detta för fem öre. Hoppas och ber till Gud att Red Dead Redemption 2's single player del, om den ens har någon vill säga, inte får lida pga denna nya trista affärsstrategi.

Men sluta gnäll och var glad att dom ens släpper någonting

Men dom släpper ju ingenting som är intressant för mig, alltså nästan samma sak som att inte släppa något alls. Och inte släppa något alls är inget roligt alls.

Alla blir inte nöjda. Själv kör jag GTA uteslutande online och skiter fullständigt i SP-delen

Medlem
Skrivet av erson:
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Vasslepulver:
Skrivet av Necroluster:

Bara online? Nej fy helvete! Är detta sant så kan vi räkna med att GTA VI blir ett jävla MMORPG med fokus på pay to win och mikrotransaktioner.

Gillar inte detta för fem öre. Hoppas och ber till Gud att Red Dead Redemption 2's single player del, om den ens har någon vill säga, inte får lida pga denna nya trista affärsstrategi.

Men sluta gnäll och var glad att dom ens släpper någonting

Men dom släpper ju ingenting som är intressant för mig, alltså nästan samma sak som att inte släppa något alls. Och inte släppa något alls är inget roligt alls.

Alla blir inte nöjda. Själv kör jag GTA uteslutande online och skiter fullständigt i SP-delen

Och det är jättekul för dig och för mp-delen av gta. Men så mycket innehåll onlinedelen fått i jämförelse med sp (lätt jämförelse btw) så känns det lite orättvist

Medlem

Inte ett dugg intresserad av multiplayer på något sätt... så hoppas på en singleplayer-expansion.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av puban:

Vore väl konstigt om det inte kom till singelplayer-delen, kart-delarna ska ju ändå skapas och laddas ner så vad skulle hindra det?

Många av bilarna finns inte i SP vad jag vet.

Nej, för då skulle folk inte köpa Shark cards för att ha råd med dem.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar