World of Warcraft: Legion 7.1 ute med massor av nytt innehåll

Robot
World of Warcraft: Legion 7.1 ute med massor av nytt innehåll
Medlem
World of Warcraft: Legion 7.1 ute med massor av nytt innehåll

Har fortfarande mardrömmar från wipefesten på trash i första rummet där från när man var 13 och helt sämst

Medlem

Det var många roliga bossfighter i kara, speciellt teaterfighten med rödluvan etc =D

Medlem

Om man hadde tid

Gen
Medlem

Kara måste vart den bästa raiden som Blizzard någonsin gjort.

Medlem

Kaffet snart klar, sedan får den här slitna kroppen äntligen förpassa sig till Azeroth ett par timmar innan läggdags.

Medlem

Någon annan som har problem med fps drops sen patchen trycktes in?

Medlem
Skrivet av s3ng:

Någon annan som har problem med fps drops sen patchen trycktes in?

Inte vad jag märkt under dom 4 timmarna jag hann med innan jobbet dock. Kanske kom det under eftermiddagen? Hoppas det släpper till inatt.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av s3ng:

Någon annan som har problem med fps drops sen patchen trycktes in?

Inte vad jag märkt under dom 4 timmarna jag hann med innan jobbet dock. Kanske kom det under eftermiddagen? Hoppas det släpper till inatt.

Kollade på WoW forumet och där verkar det vara en hel del som har samma problem. Bara i dungeons det händer också.
Skumt.

Medlem
Skrivet av s3ng:
Skrivet av Ariath:
Skrivet av s3ng:

Någon annan som har problem med fps drops sen patchen trycktes in?

Inte vad jag märkt under dom 4 timmarna jag hann med innan jobbet dock. Kanske kom det under eftermiddagen? Hoppas det släpper till inatt.

Kollade på WoW forumet och där verkar det vara en hel del som har samma problem. Bara i dungeons det händer också.
Skumt.

Jag har inte kollat så mycket på forumen, och jag har inte haft något problem med fps sedan patchen släpptes, även om jag hade latency-problem till en början.

Men ifall du inte provat det än så skulle jag ta en titt på addons och om det inte är någon av dem som skapar problem. Addons som recount och skada har tidigare haft problem som sänker folks fps, så om du använder någon av dem så skulle jag prova att inaktivera dem för att se ifall det hjälper.
Lycka till!

Gen
Medlem
Skrivet av s3ng:

Någon annan som har problem med fps drops sen patchen trycktes in?

Nej. Däremot känns det som att laddningstiderna blivit längre.

Medlem

Funkar bra för mig, tror inte jag sett någon skillnad. Men som sagt, det kan vara värt att iallafall inte ladda de Addons som är out of date.

1
Skriv svar