Betatestningen av Witcher-kortspelet Gwent är igång

Robot
Medlem
Betatestningen av Witcher-kortspelet Gwent är igång

Är rätt så taggad på detta faktiskt. Har gjort alla Gwent relaterade saker i Witcher och tyckte det var ett väldigt kul minigame

Medlem

Ursh var det sämsta med tw3.. Men kul för er som gillade det

Medlem
Skrivet av Pijt:

Ursh var det sämsta med tw3.. Men kul för er som gillade det

Så tänkte faktiskt jag också i början av tw3, men efter att ha givit det många försök och förstå hur de fungerar så blev de riktigt kul tillsist!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Gwent spelet är ju rätt mycket mer avancerat än det i Witcher 3. Spelade stress testet och det fann betydligt störra variation på kort och förmågor. Ser helt klart lovande ut : )

Gen
Medlem

Jag lyckades aldrig förstå hur man spelade Gwent och gav upp. Enkelt spel men ändå så svårt

Medlem
Skrivet av Gen:

Jag lyckades aldrig förstå hur man spelade Gwent och gav upp. Enkelt spel men ändå så svårt

Det blir väldigt enkelt när man väl kommer in i det. Spy cards är OP.

ELF
Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av Gen:

Jag lyckades aldrig förstå hur man spelade Gwent och gav upp. Enkelt spel men ändå så svårt

Det blir väldigt enkelt när man väl kommer in i det. Spy cards är OP.

Alltid lika kul när jag lägger ut ett spion kort, datorn drar tillbaka det och lägger ut det rundan efter, varpå jag gör samma sak som datorn


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Själv spelar jag betan till Elder Scrolls: Legends. Jag gillar det starkt! Får se om jag testar det här också sen. Det känns som det finns en gräns för hur många kortspel man vill spela.

Medlem

jag fattade det aldrig när jag spelade igenom witcher, får ta tag i det nästa gång jag spelar igenom det.

Medlem

Älskade gwent i Witcher, samlade alla kort och gjorde alla sidequests! Har sett fram emot gwentbetan länge men har inte fått nån inbjudan än. Anmälde mig flera månader sen:( Hoppas nyckel kommer snart:)

Medlem
Skrivet av Pijt:

Ursh var det sämsta med tw3.. Men kul för er som gillade det

Håller med, det var det sämsta med TW3. Vilket säger en del - då Gwent är askul. Det finns verkligen ingenting dåligt i det spelet!

k3m
Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Är rätt så taggad på detta faktiskt. Har gjort alla Gwent relaterade saker i Witcher och tyckte det var ett väldigt kul minigame

instämmer

1
Skriv svar