Film – Massive visar senaste The Division-patchen

Robot
Medlem
Film – Massive visar senaste The Division-patchen

Kanske dax att plocka fram The Division igen...

Medlem

Vad är en "Free update" om jag får fråga. Menar dom att den egentligen skulle kostat?

Medlem

Jag tänkte precis det samma
Hoppas också att antalet fuskare har reducerats sedan jag slutade spela Division.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av nils45:

Vad är en "Free update" om jag får fråga. Menar dom att den egentligen skulle kostat?

Hade de inte sagt detta skulle folk fråga det motsatta. Är det inte bra att du vet att den är gratis?

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av nils45:

Vad är en "Free update" om jag får fråga. Menar dom att den egentligen skulle kostat?

Hade de inte sagt detta skulle folk fråga det motsatta. Är det inte bra att du vet att den är gratis?

Vadå, har du betalat för en uppdatering någon gång?

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av nils45:

Vad är en "Free update" om jag får fråga. Menar dom att den egentligen skulle kostat?

Hade de inte sagt detta skulle folk fråga det motsatta. Är det inte bra att du vet att den är gratis?

Vadå, har du betalat för en uppdatering någon gång?

Diablo 3: Reaper of Souls?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Man blev ju lite sugen, en rejäl rea på det så kanske, frågan är bara om min burk pallar spelet, hur bra är spelets SLI scaling?

Medlem

Jag spelade 1.4 på the division igår, och kan säga att spelet har blivit betydligt bättre än va det var var tidigare. Well done Massive

Medlem
Skrivet av Dannemannen99:

Jag spelade 1.4 på the division igår, och kan säga att spelet har blivit betydligt bättre än va det var var tidigare. Well done Massive

Hvorfor er spllet bedre nå i din mening?

Gen
Medlem
Skrivet av Rurounin:

Man blev ju lite sugen, en rejäl rea på det så kanske, frågan är bara om min burk pallar spelet, hur bra är spelets SLI scaling?

Nu har jag inte SLI längre (tack och lov för det) och skalningen kan ha blivit bättre sen sist (vilket skulle förvåna mig). Utan SLI kördes spelet i ca 75fps på mitt system, med SLI bidde det runt 100, mao ingen fantastisk skalning men ändå duglig.

Medlem

Ser lovande ut kanske plocka ner spelet igen


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Rurounin:

Man blev ju lite sugen, en rejäl rea på det så kanske, frågan är bara om min burk pallar spelet, hur bra är spelets SLI scaling?

Nu har jag inte SLI längre (tack och lov för det) och skalningen kan ha blivit bättre sen sist (vilket skulle förvåna mig). Utan SLI kördes spelet i ca 75fps på mitt system, med SLI bidde det runt 100, mao ingen fantastisk skalning men ändå duglig.

Tack för infon, får nog bli en rejäl sale då om jag ska chansa, en benchmark av spelet hade varit najs.

1
Skriv svar