Guns N' Roses, amerikansk simmare och rymdkrig i märklig trailer för Call of Duty: Infinite Warfare

Robot
Guns N' Roses, amerikansk simmare och rymdkrig i märklig trailer för Call of Duty: Infinite Warfare
Medlem
Guns N' Roses, amerikansk simmare och rymdkrig i märklig trailer för Call of Duty: Infinite Warfare

Jävligt töntigt xD

Medlem

Kul!
Har (som sagt) redan förbokat sedan länge för att få extraprylarna!


signatur

autograph

Medlem

den kostade nog mer än den smakar. Snacka om att bränna en massa pengar på "häftiga" saker som tillsammans bara blev meh.

Av någon anledning kom jag att tänka på Battlefield-reklamen med någon 'gangsta rappa' som soundtrack. Som kaviar på vaniljglassen.

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

den kostade nog mer än den smakar. Snacka om att bränna en massa pengar på "häftiga" saker som tillsammans bara blev meh.

Av någon anledning kom jag att tänka på Battlefield-reklamen med någon 'gangsta rappa' som soundtrack. Som kaviar på vaniljglassen.

Ja, det som är så gott!
Smaken är olika.


signatur

autograph

Hoppla, cheesy var ordet, men spelet kan ju ändå vara bra, kanske, eller inte (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Desperat marknadsföring i alla riktningar!

Medlem

Och jag går på det igen!
Det kan väl inte bli sämre?!, tänker jag varje gång.


signatur

autograph

Medlem
Medlem

Tycker reklamen passar COD-franschisen. Den sticker ut och den stora massan kommer gilla det, alltså inte vi här på FZ.
Jag kommer inte skaffa spelet. Har fullt upp med BF1 och Battlefront.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Tycker reklamen passar COD-franschisen. Den sticker ut och den stora massan kommer gilla det, alltså inte vi här på FZ.
Jag kommer inte skaffa spelet. Har fullt upp med BF1 och Battlefront.

Haha. Att bunta ihop alla med "vi här på fz" var det bland det knäppaste jag läst.

Medlem

Infinity Ward är anledning nog att skippa detta spel då jag spelar på PC. Blir BF1 och Titanfall 2 för mig i stället.

Medlem

Den lätte går jag inte på igen.

Medlem
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Pretorian24:

Tycker reklamen passar COD-franschisen. Den sticker ut och den stora massan kommer gilla det, alltså inte vi här på FZ.
Jag kommer inte skaffa spelet. Har fullt upp med BF1 och Battlefront.

Haha. Att bunta ihop alla med "vi här på fz" var det bland det knäppaste jag läst.

Oj, jag missade att lägga till en text - Med glimten i ögat.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Pretorian24:

Tycker reklamen passar COD-franschisen. Den sticker ut och den stora massan kommer gilla det, alltså inte vi här på FZ.
Jag kommer inte skaffa spelet. Har fullt upp med BF1 och Battlefront.

Haha. Att bunta ihop alla med "vi här på fz" var det bland det knäppaste jag läst.

Oj, jag missade att lägga till en text - Med glimten i ögat.

Hehe. Det blev ju roligare utan.

Quake-konnässsör
Skrivet av Pretorian24:

Tycker reklamen passar COD-franschisen. Den sticker ut och den stora massan kommer gilla det, alltså inte vi här på FZ.
Jag kommer inte skaffa spelet. Har fullt upp med BF1 och Battlefront.

Oj oj, glöm inte bort Heroes & Generals.

Medlem

Tycker dom skulle haft med Phelps redan i advanced warfare. Han e ju också artificially enhanced

Nobody called me, ..dammit!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Har Activision samma pr firma som Acclaim hade?

Medlem

Kom att tänka på Burnout Paradise av någon anledning.
Men... näeh..

1
Skriv svar