Uwe Boll slutar göra film

Robot
Uwe Boll slutar göra film

Vem ska göra dåliga spelfilmer nu?


Medlem
Uwe Boll slutar göra film

Det är ändå liiite synd.

Who shall fill this void!?..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Så den som kommer att axla rollen som världens sämsta filmregissör, blir då M. Night Shyamalan?

Medlem

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Kom igen nu Tommy Wiseau! This is your calling

Medlem

hahah hans filmer sög iaf, så gör inget.

Medlem

Attans Han som revolutionerade den moderna filmhistorien med att visa barn som blir skjutna och allt https://www.youtube.com/watch?v=AuPfTXBmiJ4

Testpilot

Dagens goda nyhet !!

KoP
Medlem

Trist. Han var en friskt fläkt bland alla överpolerade AAA-produktioner. :/

ELF
Medlem

Ja han gör ju inga kvalitets filmer. Men till Postal funkar det.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Åh nej, jag vet inte hur jag ska klara mig...

Good riddance.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Who shall fill this void!?..

Ja, vi kan ju alltid fråga klass 1 i Bredängen.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Uwe for president...

Medlem
Skrivet av legendofkarl:

Det är ändå liiite synd.

Nej.

Medlem

Han ska ha cred för att han följt sina drömmar dock.

Medlem

Försäljningen av Champagne kommer att peak:a världen över denna vecka.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Missförstådd ...

Medlem

Titlen är en motsägelse!

Uwe har ju aldrig börja göra film, han kom liksom inte igång riktigt, någonsin. Fy fan, good riddance alltså.

Medlem

Bra att han avslutar Rampage trilogin först, de första två filmerna va faktiskt bra (no joke)


signatur

Game long and prosper

Medlem

Han har ju endast kunnat göra film genom att nyttja hål i bland annat Tysklands skattesystem för att kunna skriva av stora delar av filmernas kostnader. Men detta ändrade Tyskland för en massa år sedan och han har inte gjort en enda film sedan dess.

Medlem

Vem skall man nu skratta och/eller gråta för?

Btw, restaurang? Ser framför mig en kund som inte är nöjd med maten och får svaret av Uwe: "Tycker du inte om maten? Du är fan dum i huvudet! Alla som har vett i skallen inser vilken Gud jag är på att laga mat! För att inte tala om uppläggningen på fatet och hur sjukt trevligt det ser ut här inne!"


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Vem skall man nu skratta och/eller gråta för?

Btw, restaurang? Ser framför mig en kund som inte är nöjd med maten och får svaret av Uwe: "Tycker du inte om maten? Du är fan dum i huvudet! Alla som har vett i skallen inser vilken Gud jag är på att laga mat! För att inte tala om uppläggningen på fatet och hur sjukt trevligt det ser ut här inne!"

Restaurangen har säkert en boxarring också, så Owe Boll kan utmana alla som klagar :).

Medlem

Jag hör till de som thcker detta är synd.
En del av det han gjort har en viss charm och bland allt fruktansvärt skit som pumpas ut i massproduktion nu för tiden så står sig hans filmer åtminstone unika.

Ser hellre vilken uwe boll film somhelst än ännu en skithög från marvel/dc


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Det här måste ju vara den mest näthatade människan i världen, så jag kan ju förstå att han skulle välja att dra sig undan. Tråkigt iaf, filmerna hade ju ett underhållningsvärde :/

Medlem
Skrivet av conthox:

Vem skall man nu skratta och/eller gråta för?

Btw, restaurang? Ser framför mig en kund som inte är nöjd med maten och får svaret av Uwe: "Tycker du inte om maten? Du är fan dum i huvudet! Alla som har vett i skallen inser vilken Gud jag är på att laga mat! För att inte tala om uppläggningen på fatet och hur sjukt trevligt det ser ut här inne!"

Ah menar du såhär? https://www.youtube.com/watch?v=xqiLTmSe3z8&feature=youtu.be&...


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Usch vad ledsen i ögat jag blev...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av mh76:

Så den som kommer att axla rollen som världens sämsta filmregissör, blir då M. Night Shyamalan?

Skulle säga valfri regissör som anlitar Scient... jag menar Tom Cruise.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Ser hellre vilken uwe boll film somhelst än ännu en skithög från marvel/dc

Varför inte bara unvika hela skiten?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Inte så konstigt sen den tyska staten satte stopp för det skattesmitarjhål som uwe boll och andra filmskapare utnyttjade, så länge dom gjorde en film så fick dom skattefritt (eller nåt sånt) så då pumpade investerare in pengar i uwe bolls skitfilmer , för att om dom gick med vinst så var det ingen mening att uttnyttja hålet.

http://www.escapistmagazine.com/articles/view/video-games/iss...

12
Skriv svar