Uwe Boll slutar göra film

Medlem

roligt att se filmer ibland som inte har leonardo di caprio ,brad pitt, johnny depp eller richard gere i huvudrollen. Vägrar ens kolla på skiten om deras namn finns med i listan

Medlem

"de korkade spelfilmerna"

Yep.

Den enda filmen jag fann underhållande var Postal. Den var underhållande för att den var så jädra korkad. Precis som Postal 2-3.

Visst, ibland kan filmer vara så dåliga så att de blir bra. Men Uwe Bolls filmer var bara dåliga överlag.

Medlem

Tack för att du gör detta Uwe...

Medlem

Marknaden 'är död, och du dödade den uwe. Bra jöbbet

Medlem

Han borde ha lämnat filmbranschen för länge sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hahaha... Äntligen !

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Attans Han som revolutionerade den moderna filmhistorien med att visa barn som blir skjutna och allt https://www.youtube.com/watch?v=AuPfTXBmiJ4

Enda riktigt bra han gjort imo Älskade verkligen den scenen haha

Finns väl ingen kommersiell filmregisör som varit så "punk" som Uwe egentligen, sket totalt i vad andra tyckte, vilket iofs blev hans fall (vilket var ganska väntat), men ändå. Han kommer hyllas som Ed Wood, dvs. bli en kultfigur, ge det 20 år..


signatur
Medlem
Skrivet av brandefors:

Kom igen nu Tommy Wiseau! This is your calling

Han ska komma med en ny film!! Hoppas verkligen den blir sämre än The Room. Kommer självklart gå och se premiären om det är möjligt!

Medlem
Skrivet av seifuku:

roligt att se filmer ibland som inte har leonardo di caprio ,brad pitt, johnny depp eller richard gere i huvudrollen. Vägrar ens kolla på skiten om deras namn finns med i listan

Du har missat ett par riktigt bra rullar ser jag.

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av conthox:

Vem skall man nu skratta och/eller gråta för?

Btw, restaurang? Ser framför mig en kund som inte är nöjd med maten och får svaret av Uwe: "Tycker du inte om maten? Du är fan dum i huvudet! Alla som har vett i skallen inser vilken Gud jag är på att laga mat! För att inte tala om uppläggningen på fatet och hur sjukt trevligt det ser ut här inne!"

Ah menar du såhär? https://www.youtube.com/watch?v=xqiLTmSe3z8&feature=youtu.be&...

Om det är det avsnittet som jag tror det är så vill jag inte se den igen .P Samma sak med den där Amy's Bakery som blev ökänt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Älskar att hela kommentatorfältet är fyllt med folk som inte har någon som helst aning om Bolls filmer.

Han gjorde mer än pissiga spelfilmer, både Darfur och Rampage är två filmer han regisserade som var bra och fick goda betyg hos kritiker.

Medlem

Digital Homicide och han kan ju gå ihop och skapa ett riktigt rövskrapsvidunder.

Medlem

Får hoppas att han inte öppnar restaurangen samma dag som Michael Bay gör det.

Skämt åsido, inte de bästa filmerna men samtidigt behöver man ju inte se dem. Måste dock erkänna att av den 0.1% av all filmer jag sett som jag inte orkat se till slutet, så finns ett par av hans med på listan.

Medlem
Skrivet av Elixx:

Han ska ha cred för att han följt sina drömmar dock.

Sina drömmar om att utnyttja Tysklands skattesystem genom att skapa skitfilmer?

Medlem
Skrivet av legendofkarl:

Det är ändå liiite synd.

Synd? Om vem?
De som tror på vad han säger? Naturligtvis ljuger han som en häst travar och han kommer göra mer hjärndöda filmer.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Fanskap:

Digital Homicide och han kan ju gå ihop och skapa ett riktigt rövskrapsvidunder.

När man står så här på jobbet, klockan är tjugo i fem på morgonen och diverse datasystem har brakat ihop, då är det faktiskt väldigt befriande att fnissa åt underbara ord som rövskrapsvidunder

12
Skriv svar