Battlefield 1 – jämför grafiken till PS4, XONE och PC

Robot
Battlefield 1 – jämför grafiken till PS4, XONE och PC
Medlem
Battlefield 1 – jämför grafiken till PS4, XONE och PC

Jag har ingen konsol, men sånt här är alltid intressant.


signatur

autograph

Avstängd

Jag älskar det dom lägger ut, dom är unika för dom tekniska redskapen dom har, har ingen annan än dom och det är nåt dom borde vara stolt över. Dom är ju av bestående av 4 pers som man hör i videos. Och verkligen lägger ut videos och inga så kallade clickbait och random videos utan idéer som många större TechTubers gör idag.

Tycker det har börjat spåra ur i deras kommentarsfält nu för tiden också... Och dom är inte en kanal med ens 500k och ändå börjar det spåra ur.

Medlem

Så jävla kefft spel !

Medlem
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Utveckla gärna.

Medlem

Provade spelet på gammal xbox one för några dagar sen.
Förutom kontroll så flöt det riktigt bra för att vara xb1 och såg snyggt ut.
Dice är verkligen duktiga på optimera.
Spelet rullar också riktigt bra på sämre hårdvara på pc om man i övrigt har ordning på sin dator.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Används kefft fortfarande? Trodde det dog ut för 12 år sedan när jag var 15.

Medlem

Tänka sig, PC var snyggast och flöt bäst!

Medlem
Skrivet av Vojvoda:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Används kefft fortfarande? Trodde det dog ut för 12 år sedan när jag var 15.

Snarare nyfött ord i svenska ordboken

Skrivet av Yabba:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Utveckla gärna.

Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnitsi något av bf-/cod-serie

Medlem
Skrivet av Silveryggen:
Skrivet av Vojvoda:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Används kefft fortfarande? Trodde det dog ut för 12 år sedan när jag var 15.

Snarare nyfött ord i svenska ordboken

Skrivet av Yabba:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Utveckla gärna.

Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnits i något av bf-/cod-serie

Så du har spelat alla BF och COD? Varför?
Ge något exempel på några spel som du gillar, som är varierande och som har äkta stridskänsla?
Det vore intressant att veta!


signatur

autograph

Medlem

Xbox One verkar klart bättre än PS4 i detta fallet, vilket är ovanligt. Är det nya Xbox One S dom jämför mot vanlig PS4?

Medlem

Om ps4an är sämst så är det ju jätte bra. Kör själv på ps4 och kunde inte önska mej ett bättre bf spel! Kontrollen är ju väldigt bra.

jbx
Medlem
Skrivet av Silveryggen:
Skrivet av Vojvoda:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Används kefft fortfarande? Trodde det dog ut för 12 år sedan när jag var 15.

Snarare nyfött ord i svenska ordboken

Skrivet av Yabba:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Utveckla gärna.

Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnitsi något av bf-/cod-serie

Det är Tv-spel? Vad förväntar du dig? Att det ska lukta lik och krut oxå..


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Silveryggen:
Skrivet av Vojvoda:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Används kefft fortfarande? Trodde det dog ut för 12 år sedan när jag var 15.

Snarare nyfött ord i svenska ordboken

Skrivet av Yabba:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Utveckla gärna.

Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnitsi något av bf-/cod-serie

Håller med dig, men det är därför man inte köper detta spelet, eller något bf spel för den delen :), så säg mig inte att du köpte spelet och blev förvånad? Jag slutade spelade efter battlefield 2, då jag insåg att det är likadant hela tiden. Däremot erkänner jag att det inte är Battlefield seriens fel, utan mitt eget, jag gillar helt enkelt inte orealistiska krigs spel.

Medlem

Spelade betan på datorn, köpte det till xbone. Var inte så snyggt som jag trodde å kontrollen kändes weird. Så köpte det till pc och ångrar mig inte, det är tusen gånger bättre.

Medlem

Jag är så imponerad av vad DICE gör med Frostbite. De lyckas leverera en mäktig upplevelse både på konsoler med hårdvara en bra bit under 3000 kr, och samtidigt dyrare hårdvara för 4K. Inte konstigt att EA vill använda motorn i varenda spel.

Hatten av!

Medlem

Det såg jättesnyggt ut på PS4! Ska inhandlas så snart jag får fiberuppkoppling.

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Silveryggen:
Skrivet av Vojvoda:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Används kefft fortfarande? Trodde det dog ut för 12 år sedan när jag var 15.

Snarare nyfött ord i svenska ordboken

Skrivet av Yabba:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Utveckla gärna.

Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnits i något av bf-/cod-serie

Så du har spelat alla BF och COD? Varför?
Ge något exempel på några spel som du gillar, som är varierande och som har äkta stridskänsla?
Det vore intressant att veta!

Har spelat tillräckligt med skitspel från cod o bf för att fatta det...Arma är det närmaste realitet-strid som kan nämnas enligt mig men tyvärr så har inte utvecklarna där inte ens i närheten samma budget som cod/bf. Kanske överdrev med äkta stridkänsla, men blir förvånad när 10000 kulor/sek bara swishar förbi hela jävla tiden. Lite måtta på det och mycket mer smyga, ta skydd, mer strategi o mer strid i byggnad än rush, rush o rusha på öppen mark. Bitch please!

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Silveryggen:
Skrivet av Vojvoda:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Används kefft fortfarande? Trodde det dog ut för 12 år sedan när jag var 15.

Snarare nyfött ord i svenska ordboken

Skrivet av Yabba:
Skrivet av Silveryggen:

Så jävla kefft spel !

Utveckla gärna.

Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnitsi något av bf-/cod-serie

Håller med dig, men det är därför man inte köper detta spelet, eller något bf spel för den delen :), så säg mig inte att du köpte spelet och blev förvånad? Jag slutade spelade efter battlefield 2, då jag insåg att det är likadant hela tiden. Däremot erkänner jag att det inte är Battlefield seriens fel, utan mitt eget, jag gillar helt enkelt inte orealistiska krigs spel.

Varför körde du BF2 då? Det är ju inte direkt ett "realistiskt" spel.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

1
Skriv svar