Nintendo vill nå Pokémon Go-popularitet med Super Mario Run

Robot
Nintendo vill nå Pokémon Go-popularitet med Super Mario Run
Medlem
Nintendo vill nå Pokémon Go-popularitet med Super Mario Run

Super Mario World?

Medlem

Någon är lite för nostalgisk idag tror jag : )

Medlem

Super Mario world. Någon har vart på spriten


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Kommer aldrig hända... Spelar ens folk sånna där skitrunner spel?

Medlem

Jag vill ha det skribenten drack!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av aholman:

Kommer aldrig hända... Spelar ens folk sånna där skitrunner spel?

Ja.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Lycka till när skiten bara kommer till äpplet


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

KoP
Medlem

Sååå.. ett Temple run spel? Innovativt. Nu får dom allt ta och kamma sig.

Medlem

Menmenmen... muh android!

Medlem
Medlem

Jag har inte sovit något inatt, så jag är ganska så trött. Jag läste därmed helt fel - Super Mario Kart läste jag! Min första tanke var "vad fan, vill de att folk ska dö eller?"

Medlem

super mario run ser nice ut, blir nog ett av få mobilspel jag köper

Medlem

Kommer man bli tvungen att hoppa upp för att nå virtuella mynt, dyka ner i avloppsrör samt plocka ner flaggor från flaggstänger för att klara banan?


signatur
Inaktiv

Njae, Pokemon Go blev poppis för att det handlade om att fånga pokemon ute i riktiga världen. Detta är bara ett vanligt mobilspel.
Fast kommer nog sälja bra ändå eftersom det är Nintendo.

Avstängd
Skrivet av anon_306295:

Njae, Pokemon Go blev poppis för att det handlade om att fånga pokemon ute i riktiga världen. Detta är bara ett vanligt mobilspel.
Fast kommer nog sälja bra ändå eftersom det är Nintendo.

Om det gick att skapa så som Pokemon Go. Att Mario Springer och har ett specifikt mål att nå? Typiskt en kyrkogård där dom döda ligger som blev en skandal med Pokemon Go. Att springa runt staden för att samla mynt, döda gombas. Etc...

Medlem

Dom förlorar ju så mycket på att bara ge ut det på en marknad. Så nej tror verkligen inte att dom klarar av att få det lika stort som Pokemon Go.

Medlem

Finns det inte tillräckligt med gratis endless runner spel för att göra det här totalt ointressant?

Medlem

Jag är villig att betala 9kr.

Medlem

Vill man inte istället för att ha ett spel som är stort i några månader ha ett spel som håller sig stort under en längre period?

Gen
Medlem

Jättekonstigt att man bara släpper det till iOS när Android är såpass enormt som det är, lycka till att slå rekord. Hade förstått att man skippat Windows Phone men Android? Nää, känns enbart som en betald exklusivitet.

1
Skriv svar