7 obehagliga spelmyter – Pokémon-självmord och hemlig vattengrav i WoW

Robot
7 obehagliga spelmyter – Pokémon-självmord och hemlig vattengrav i WoW
Avstängd
7 obehagliga spelmyter – Pokémon-självmord och hemlig vattengrav i WoW

För den som tycker om denna slags underhållning så rekommenderar jag att du söker på: gaming creepypasta.

Då kommer du att hitta mer gott som kanske håller dig vaken längre under denna Halloween-helg. Trevlig skräckhelg!

Medlem
Skrivet av AplAy:

För den som tycker om denna slags underhållning så rekommenderar jag att du söker på: gaming creepypasta.

Då kommer du att hitta mer gott som kanske håller dig vaken längre under denna Halloween-helg. Trevlig skräckhelg!

På creepypasta.com finns typ alla dem bästa. Spelrelaterat och mycket annat gott

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av AplAy:

För den som tycker om denna slags underhållning så rekommenderar jag att du söker på: gaming creepypasta.

Då kommer du att hitta mer gott som kanske håller dig vaken längre under denna Halloween-helg. Trevlig skräckhelg!

På creepypasta.com finns typ alla dem bästa. Spelrelaterat och mycket annat gott

Vill man höra creepypasta som "ljudböcker" så gör youtubekanalen Creepsmcpasta ett väldigt bra jobb med att läsa upp dom


signatur

Game long and prosper

Medlem

En myt som jag kommer ihåg från kring år 2000 var i GoldenEye, på Caves-banan i multiplayer. Tydligen skulle man kunna skjuta med granatkastare på en vägg inne i en mörk grottpassage, och spränga upp dörren till ett rum där det skulle sitta ett gäng soldater vid ett bord och fika eller dylikt. Spenderade ett antal timmar med att försöka skjuta där inne.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av AplAy:

För den som tycker om denna slags underhållning så rekommenderar jag att du söker på: gaming creepypasta.

Då kommer du att hitta mer gott som kanske håller dig vaken längre under denna Halloween-helg. Trevlig skräckhelg!

På creepypasta.com finns typ alla dem bästa. Spelrelaterat och mycket annat gott

Vill man höra creepypasta som "ljudböcker" så gör youtubekanalen Creepsmcpasta ett väldigt bra jobb med att läsa upp dom

Sveriges radio har också en hyfsad podcast vid namn Creepypodden.

Medlem

ingen av dom i klippen var ens nåt intressant...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ingen av dom i klippen var ens nåt intressant...

Måste bara säga, gud vad härligt att se nån som skriver nåt och inte nått. Man inser nu hur svältfödd man är på det.

Medlem

Så det var tack vare musiken i den jjävla staden som jag var självmordsbenägen som liet barn? Hade jag varit jänkare hade jag försökt stämma dem nu.

1
Skriv svar