Heja fram Sverige i Overwatch-VM

Robot
Medlem
Heja fram Sverige i Overwatch-VM

Heja Sverige!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ska bli kul att följa

Medlem

heja heja! kommer inte se!

Medlem

Awyeah, av videon att döma så är Blizz väl medvetna om Sveriges styrka!

Medlem

Sverige är helt överlägsna än så länge. Dom jag inte vet mycket om är Sydkorea vilka alltid brukar vara bättre än dom flesta på esport, men vi är såpass bra att jag satsar på totaldominans av Sverige. Sjukt bra spelare, Iddqd som kapten är nerdgasm.
Pcmasterrace och allt det där.

Medlem

Att spelets utvecklare håller en turnering är inte ett tecken på att esportsscenen börjar växa till sig. Det behövs det externa parter för. Detta är väl mer ett reklamjippo.

Men kul att Sverige ligger bra till!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

NuZ
Testpilot
Skrivet av xorpen:

Sverige är helt överlägsna än så länge. Dom jag inte vet mycket om är Sydkorea vilka alltid brukar vara bättre än dom flesta på esport, men vi är såpass bra att jag satsar på totaldominans av Sverige. Sjukt bra spelare, Iddqd som kapten är nerdgasm.
Pcmasterrace och allt det där.

Både iddqd och några andra i laget är väl gammla quake proffs eller? Kanske hört fel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Tror på den där ökända NuttyB

1
Skriv svar