Inför gratispremiären – Eve Online presenteras i läcker trailer

Robot
Inför gratispremiären – Eve Online presenteras i läcker trailer
Medlem
Inför gratispremiären – Eve Online presenteras i läcker trailer

14 Oktober har det inte var? Hittar bara 14 days trial på deras sida.

Medlem

14 november ska det nog stå!?

Medlem

...fast om man ser på filmen står det ju 15 november!

Medlem

Oj, oj, nu blev det nästan lika knepigt som spelet kan vara!
Kul ändå... Hade trevligt i två år och kanske inget jag direkt längtar tillbaka till, men jag gillar deras stil och hur spelet verkligen fortsatt utvecklas. Kul att kunna titta in och flyga runt lite i den vackra världen. Synd Elite Dangerous inte "kopierat" mer.

Men EVE Valkyries Pay2win gör mig förbannad med tanke på att det är ett "fullprisspel". Läckert, men räligt.

Medlem

Som betalande eve-spelare ser jag fram emot detta, färskt blod är aldrig dåligt!

Medlem

Ni missade ju den bästa trailern:


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

"This game, your not ready for it" summerar EVE ganska bra i min mening

Medlem
Skrivet av Rior:

"This game, your not ready for it" summerar EVE ganska bra i min mening

Haha japp, det är definitivt överväldigande i början. Sättet att klara sig är att vara envis och tålmodig.

Gnällkuk
Skrivet av Rior:

"This game, your not ready for it" summerar EVE ganska bra i min mening

you're*


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Numera är inte spelet så jekla svårt.
När jag började för massor av år sedan . då finns det knappt ingen tutorial alls. Nu får du en fin trevli guide hela vägen fram, du får lära dig väldigt mycket genom tutorialen, sedan när man har kört allt i den är det bara att välja inriktning å njuta av spelet.
Jag har haft en liten Paus sedan innan sommaren, så det ska bli grymt kul att starta upp 2 nya konton nu, å börja träna lite med dom.
Samt att kolla hur mina gamla gubbar i Nulsec, mår som Budgetcloner . haha.

Ser mycket framemot detta

Medlem
Skrivet av TookMan:

Numera är inte spelet så jekla svårt.
När jag började för massor av år sedan . då finns det knappt ingen tutorial alls. Nu får du en fin trevli guide hela vägen fram, du får lära dig väldigt mycket genom tutorialen, sedan när man har kört allt i den är det bara att välja inriktning å njuta av spelet.
Jag har haft en liten Paus sedan innan sommaren, så det ska bli grymt kul att starta upp 2 nya konton nu, å börja träna lite med dom.
Samt att kolla hur mina gamla gubbar i Nulsec, mår som Budgetcloner . haha.

Ser mycket framemot detta

Tja, ifall du får suget tillbaka så finns det ett par svenska corp kvar som rekryterar, blandannat Swedish Aerospace där vi är ett gammalt corp med folk som kommit tillbaka samt en hel del nya.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Att börja med EVE idag borde gå att likställa med de som tog första spadtagen för att flytta Kiruna...
Jag gjorde ett försök för några år sedan men det kändes som dedikationen som krävs är på tok för stor för vad jag orkar med.

Synd dock, förutom det verkar spelet helt fantastiskt!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Rior:

"This game, your not ready for it" summerar EVE ganska bra i min mening

you're*

Triggered!

Medlem

Jag gissar att spelet fortfarande styrs i en slags webbrowser?
(att menyerna liknar en webbrowser alltså och att ända sättet man kan styra skeppen är att klicka med musen ungefär som i ett dåligt flashspel, vilket jag fann väldigt avtändande. Har inte lirat på några år nu)

Medlem

Gjør CCP ikke samme "feil" som når folka bak Elite Dangerous viser trailer med fancy flyvning som ikke er i spillet?

Er en stund siden jeg spilte Eve Online, men noen flight sim er det vel ikke.

Medlem

Regga idag och fixa åtminstone skill-kön så får ni 14 dagars traning med vanlig fart och därmed ett litet försprång till de som kommer börja den 14 november.

Dessutom rekryterar Karl XII's Dragoner [KXII]. Vi kan erbjuda allt inklusive dagliga mordhot - helt gratis.

Amarr Victor!

Medlem

Jag längtar alltid tillbaka till EvE, men testade trial för ett tag sedan och kände att jag inte hade någon lust att börja spela igen. F2P får mig att lockas igen, men jag nöjer mig nog med att fortsätta längta och njuta av trailers

1
Skriv svar