Titanfall 2 får säljstryk av Titanfall i Storbritannien

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Förvånad över att Skyrim säljer så bra. Många borde väl få det gratis precis som jag?

Skulle gissa att det räknas som en såld kopia, även om det är gratis.

Gnällkuk

Skrevs ju en artikel om det här innan men det är knappast konstigt. Jag och en hel del av mina vänner är intresserade av spelet och tyckte ettan var kul.

Problemet är bara lanseringsfönstret. Ett otroligt märkligt val av EA att släppa det så nära inpå andra stortitlar som BF1 och CoD. Just nu slåss Civ 6, BF1 och OW om min uppmärksamhet, det finns helt enkelt inte mer tid att förfoga över även om intresset finns där.

Jag kommer med största sannolikhet köpa spelet vid ett senare tillfälle, antagligen när det gått ned lite i pris också och om spelarbasen inte sviktar som med ettan. Men då har ju EA och Respawn gått miste om en hel del pengar. Som sagt, väldigt märkligt lanseringsfönster för spelet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag sket i detta spelet, stod å höll i det, köpte red dead redemption istället. Har fortfarande den sura smaken kvar i munnen ifrån det första tyvärr.

Medlem

Nyfiken på skillnaden i marknadsprocent försäljning av fysiska spel gentemot digitala har 2016 jämfört med 2014. Siffran bör ju justeras efter den kurvan. Att Cowen & Co vågar sig på en gissning som trumpar EAs gissning från Augusti efter spelet har släpps framstår väl inte heller som om dom skulle ha "vetat om detta" på ett annat sätt en EA.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Chassimannen:
Skrivet av Pretorian24:

Skaffar det, kanske, när det kommer till EA Access. Intresserad av SP-delen men jag vill inte betala.

Varför? Personligen tycker jag detta ser bättre ut än BF1 och det är efter att jag köpt BF1. Önskar bara att de släppt det senare.

Vet faktiskt inte. Känner inget sug att spela. Det är liksom ett krav om jag ska betala för ett spel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Titanfall 2 år på alla sött bättre ön 1an. Riktigt kul singelplayer med stor variation och multiplayer är super. Betydligt mycket bättre än battlefield 1. Värt varenda krona.

Medlem

Borde släppa beta/test för man ska våga sig på att tänka att köpa det. Ettan var grymt när det gäller känslan, var som hemma (kört mycket cod tidigare).

Måste få prova spelet innan köp.

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Titanfall 2 år på alla sött bättre ön 1an. Riktigt kul singelplayer med stor variation och multiplayer är super. Betydligt mycket bättre än battlefield 1. Värt varenda krona.

Precis.Spelet är värt varenda krona.Vill inte äns komma tillbaks till BF1 efter jag har köpt TF2. COD IW ser ut så tråkigt och ointressant efter att man har provat beta....

jbx
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

5e plats farming simulator O_O

Jag har spelat sen i början av 90-talet, nästan dagligen. Jag föredrar alla dagar i veckan farming Simulator före ännu en onlineshoter i framtids-tråk..


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Jag är intresserad, men inte för priset de vill ha för det.

12
Skriv svar