Du vann CDON-frågesporten!

Robot
Medlem
Du vann CDON-frågesporten!

Grattis är väl på sin plats!

Ambassadör
Xbox

Grattis!


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem
Medlem

Ja, den quizen där några av frågorna var lite konstiga, och Duke-bilden som inte ens hörde dit.


signatur

autograph

Medlem

Trodde det var mer än en vinnare, känns väl lite fjuttigt av CDON att bara skänka ett presentkort för den reklamen ni gav dem

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cane:

Trodde det var mer än en vinnare, känns väl lite fjuttigt av CDON att bara skänka ett presentkort för den reklamen ni gav dem

Bra feedback. I ursprungstanken fanns det inget pris alls, vi brukar ju inte ha det i quiz, så det blev en liten sistaminuten-grej.

Skrivet av autograph:

Ja, den quizen där några av frågorna var lite konstiga, och Duke-bilden som inte ens hörde dit.

Håller med om att vi kunde formulerat frågorna bättre. Duke-bilden var dock ett medvetet villospår.


signatur
Medlem
Medlem

Jag blev också lite förvånad - EN person vann?!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Cane:

Trodde det var mer än en vinnare, känns väl lite fjuttigt av CDON att bara skänka ett presentkort för den reklamen ni gav dem

Bra feedback. I ursprungstanken fanns det inget pris alls, vi brukar ju inte ha det i quiz, så det blev en liten sistaminuten-grej.

Skrivet av autograph:

Ja, den quizen där några av frågorna var lite konstiga, och Duke-bilden som inte ens hörde dit.

Håller med om att vi kunde formulerat frågorna bättre. Duke-bilden var dock ett medvetet villospår.

Ändå väldigt snålt av cdon, tycker jag!

Men ni har väl aldrig lagt ut "villospår" i quiz tidigare!? Det är ju i så fall jättetaskigt!
Så jag hoppas ändå på att det var ett omedvetet "misstag". Och att det aldrig händer igen.


signatur

autograph

Medlem

DU vann står det! Du är ju jag så först blev jag glad sen blev jag ledsen. Det var ju du som vann å inte jag.

Gratulerar! CDON har vibrerande ägg för 199 kr. Vad du ska ha dom till får du klura ut själv.

/Jaäintbitter

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av superapan:

Jag blev också lite förvånad - EN person vann?!

Det stod i texten, men nästa gång gör vi det tydligare.


signatur
Medlem

ää det spelar ingen roll, quizzet var bra. Hade man vunnit, bara kul.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

1
Skriv svar