Lovande skräckspelet Routine har fått releasedatum

Robot
Lovande skräckspelet Routine har fått releasedatum

Spelet som gick från snackis till totalt mörker.

#routine


Medlem
Lovande skräckspelet Routine har fått releasedatum

Wow, kul att se att det fortfarande lever.

Medlem

Nice, har väntat länge!

Edit: Aaw, är på utbyte hela våren

Releasehästryttare

Känns som en evighet sen man upp röstade detta på greenlight, så får hoppas de levererar ett bra spel

Medlem

Najs! Ser fortfarande lovande ut.

Medlem

Trailern från 2013 är fortfarande episk
https://www.youtube.com/watch?v=iAcAd1fUiy8

Medlem

Ser bra ut. Kände inte till denna titel förrän nu...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

VR på det här så hade det varit något!

Medlem

Det är väl VR. Det bar ju hela grejen när det först annonserades


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

jag undrar efter alla dessa år om det inte bara blir en blek kopia av alien isolation eller soma. Dom tog lite väl lång tid på sig och när det väl kommer nästa år blir det inget speciellt då det är inte direkt unikt som det var för 3 år sen.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jag undrar efter alla dessa år om det inte bara blir en blek kopia av alien isolation eller soma. Dom tog lite väl lång tid på sig och när det väl kommer nästa år blir det inget speciellt då det är inte direkt unikt som det var för 3 år sen.

Som jag minns det skulle spelet vara någon slags roguelike vilket om det görs väl definitivt särskiljer det från liknande spel.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jag undrar efter alla dessa år om det inte bara blir en blek kopia av alien isolation eller soma. Dom tog lite väl lång tid på sig och när det väl kommer nästa år blir det inget speciellt då det är inte direkt unikt som det var för 3 år sen.

Det behöver inte vara unikt för att mina byxor ska bli brungula


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

1
Skriv svar