EA bekräftar ett nytt Star Wars: Battlefront nästa höst

Robot
EA bekräftar ett nytt Star Wars: Battlefront nästa höst
Medlem
EA bekräftar ett nytt Star Wars: Battlefront nästa höst

Singleplayer kampanj, och att man får hela spelet. inte att DLC's gör spelet dubbelt så dyrt. Helt ofattbart dyra för det lilla som gavs.

ELF
Medlem

Jag vill se normal fordonspawns.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Moderator | Testpilot

Inte förvånad då det, igen, passar bra in för nästa stora Star Wars film.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Inte förvånad då det, igen, passar bra in för nästa stora Star Wars film.

Så du menar att Rogue one är en "liten" film ?

Medlem

+1 för singelplayer kampanj

Medlem
Skrivet av ELF:

Jag vill se normal fordonspawns.

Håller med fullständigt! Befängt att man måste hitta en powerup, skepp hugger man i hangaren!

Medlem

Jag köpte Battlefront i en fysisk affär. Minst mängd pengar till EA. Inte köpt något dlc. Jag är riktig nörd när det gäller Star Wars, men jag spenderar inte pengar på saker jag inte vet något om, från några jag inte känner mig för att lita på.

Med det sagt, jag betalar gärna 1200kr för något jag verkligen vill ha. Så skyll er själv som inte levererar.

Nå, eftersom EA inte släppt något alls förutom bf efter deras deal med Disney för 3 år sen, så önskar jag en singelplayer-kampanj. Bioware levererar inte det jag vill ha till TOR heller, så jag har ett stort sug för nya maffiga berättelser.

Rymdstrider, mycket önskvärt. Tids-era bryr jag mig inte särskilt i, PT, OT eller ST funkar alla.

Medlem

Star Wars....... Suck. Vill hellre se mera Sagan om Ringen. Middle-earth. Jag hoppas de som gjorde Shadows of Mordor jobbar på för fullt på antingen en 2:a eller ett Battle for Middle-earth 3!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Är det någon som kört det senaste DLC:et till Battlefront, är det skoj att panga på dödsstjärnan?

Medlem
Skrivet av Remus:

Star Wars....... Suck. Vill hellre se mera Sagan om Ringen. Middle-earth. Jag hoppas de som gjorde Shadows of Mordor jobbar på för fullt på antingen en 2:a eller ett Battle for Middle-earth 3!

Håller helt med! Det är dock WB som har lotr lisensen.

Medlem

Aldrig att jag rör en uppföljare efter skithögen de släppte förra vintern.
Själv tycker jag BF1 tog några steg fram igen efter det massiva bakfallet som var Battlefront så mina förhoppningar om ett nytt BF2142 har återuppstått.
Men om det är battlefront igen nästa år så är väl risken liten.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tröttnade på bristen på banor och lade ner Battlefront innan första DLC hann komma ens, och jag verkar inte ha varit ensam. Men de har såklart stenkoll på spelarstatistiken och jag tror faktiskt de har lärt sig läxan den här gången.

Gen
Medlem

Kört en del Battlefront men skulle aldrig drömma om att lägga extra pengar på några få banor.

Som flera redan sagt - ge oss en single player kampanj så känns priset lite mer motiverat.

Medlem

Rätt vagt uttalande om ett spel som de förväntar sig släppa inom ett år .... eller är jag bara alltid negativ?

Medlem

Mjölka mjölka mjölka.... suck.
Förbi är dom dagar där spel fick åldras med värdighet.

Medlem

Yes. Älskar spelet men det finns säkert saker de kan förbättra. Blir lite dyrt med alla DLCs och jag tar gärna en SP-del (om den är bra).
PRE ORDER CONFIRMED!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av ELF:

Jag vill se normal fordonspawns.

Makes no sense i den här typen avs pel dock.

Medlem
Skrivet av Remus:

Star Wars....... Suck. Vill hellre se mera Sagan om Ringen. Middle-earth. Jag hoppas de som gjorde Shadows of Mordor jobbar på för fullt på antingen en 2:a eller ett Battle for Middle-earth 3!

Magiska pilbågar när du kan få laserpickadoller? Nej tack.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

The Cash is strong in this one!

DICE kommer fortsätta pumpa ut spel så länge det finns en efterfrågan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om fordon ska spawnas in på kartan så hoppas jag att de gör något för att motverka campingen som sker...

Medlem

Om det är Dice som är utvecklare? Är det någon annan så blir det bara bajs som BF Hardline. Battlefront skulle vara väldigt bra idag om de släppte allt DLC fritt i normal serverrotation för alla. Tyvärr blir det väldigt få som spelar DLC-material efter ett tag och ännu sämre är det när det är uppdelat i 4 helt separata delar.

Medlem

Vill bara se en Star Wars Battlefront 2 remake.

Medlem

Aldrig blivit så besviken av ett spel förut :(. Älskade betan men av någon anledning tröttnade jag nästan på direkten när jag väl hade köpt spelet.

Medlem

Känner meh.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Mjölka mjölka mjölka.... suck.
Förbi är dom dagar där spel fick åldras med värdighet.

På vilket sätt skulle SWBF från Dice kunna åldras med värdighet?
Mirrors Edge kanske hade kunnat det...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

No thanks. "Bränt barn skyr elden"


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Battlefront: The return of the flop


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Här är facit:
* Singelplayer-kampanj.
* Space battles.
* Galactic Conquest.

Medlem

Inför dedicated servers som BF har + singelplayer kampanj space battles!

1
Skriv svar