Succé för Wasteland 3-insamlingen – gratis bonusspel till generösa

Robot
Succé för Wasteland 3-insamlingen – gratis bonusspel till generösa
Backloggens befriare
Succé för Wasteland 3-insamlingen – gratis bonusspel till generösa

Synd att de bara har pc som alternativ. Jag föredrar att spela på xboxen.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Synd att de bara har pc som alternativ. Jag föredrar att spela på xboxen.

Kollar man på sajten så står det "Simultaneously releasing to Windows, Mac, Linux, PlayStation 4 and Xbox One."

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Synd att de bara har pc som alternativ. Jag föredrar att spela på xboxen.

Blir ju dyrare men det står "you can add on a console copy for just $18 and get both!" på $33 alternativet.

edit: I Faq:n längs ner stod anledningen också.

Releasehästryttare

Hoppas detta inte tar någon kraft ifrån Torment tides of numera ..

Backloggens befriare
Skrivet av Shakalen:
Skrivet av keffkebab:

Synd att de bara har pc som alternativ. Jag föredrar att spela på xboxen.

Blir ju dyrare men det står "you can add on a console copy for just $18 and get both!" på $33 alternativet.

edit: I Faq:n längs ner stod anledningen också.

Ah, skummade bara lite snabbt. Tack.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av Devan:

Hoppas detta inte tar någon kraft ifrån Torment tides of numera ..

Knappast. De har nog koll på vilka resurser som gör vad.

MEG
Medlem

Ett av få företag som jag känner inte har sviket när det gäller sina löften.
Ganska kul för övrigt när de hade lagt in in en länk till ett DLC i startmenyn. När man klickade på den så stod det något om att de hade sagt att de inte skulle släppa något dlc och det löftet skulle de hålla (det var inget dlc).


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Blev en collector early bird på denna också liksom det blev på Wastelands 2.

Shadowrun har man ju redan dock då det också blev kickstartat^^

Medlem
Skrivet av deezel:

Blev en collector early bird på denna också liksom det blev på Wastelands 2.

Shadowrun har man ju redan dock då det också blev kickstartat^^

Dito.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

phi
Medlem

Figgat och klart.

Fick de inte ihop tillräckligt stor budget från 1an och 2an? Att etablerade företag som har råd att tillverka ett spel använder crow founding anser jag är ett problem, eftersom de har massiva pengar i jämförelse med "hobbyister" att tillverka en bra trailer. Fy f.n alltså.

Medlem

7 $ ifrån Shadowrun..nåja.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Tack och bock FZ för att ni nämnde insamlingen! Jag höll på att glömma bort den, doh...

Men det är fixat nu, jag hann sponsra en slant.

Medlem
Skrivet av SirJeanPhilippe:

Fick de inte ihop tillräckligt stor budget från 1an och 2an? Att etablerade företag som har råd att tillverka ett spel använder crow founding anser jag är ett problem, eftersom de har massiva pengar i jämförelse med "hobbyister" att tillverka en bra trailer. Fy f.n alltså.

Du kan ju ta o läsa på länken så står det exakt varför dom använder crowdfunding och hur dom delar upp inkomsterna. Finns ett diagram också om du nu inte orkar läsa.

k3m
Medlem
Skrivet av Komured:
Skrivet av Devan:

Hoppas detta inte tar någon kraft ifrån Torment tides of numera ..

Knappast. De har nog koll på vilka resurser som gör vad.

jag är inte lika säker. se på Fallout4, Bethesda sa att byggandet inte tagit nå resurser från andra element i spelet, men det visade sig att spelet var plattare än en pannkaka o helt uppenbart att byggandet tagit viktiga resurser...

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Komured:
Skrivet av Devan:

Hoppas detta inte tar någon kraft ifrån Torment tides of numera ..

Knappast. De har nog koll på vilka resurser som gör vad.

jag är inte lika säker. se på Fallout4, Bethesda sa att byggandet inte tagit nå resurser från andra element i spelet, men det visade sig att spelet var plattare än en pannkaka o helt uppenbart att byggandet tagit viktiga resurser...

För Bethesda och InXile är samma sak...

Torment är ju dessutom "snart" färdigt så är övertygad om att många av de som arbetat med Torment är klara med sin del och kan börja göra annat.

Sen vet jag inte vad som fick lida av att det fanns byggande i Fallout 4, tyckte det var ungefär lika samma som Fallout 3 fast med lite fler grejer.

k3m
Medlem
Skrivet av Komured:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Komured:
Skrivet av Devan:

Hoppas detta inte tar någon kraft ifrån Torment tides of numera ..

Knappast. De har nog koll på vilka resurser som gör vad.

jag är inte lika säker. se på Fallout4, Bethesda sa att byggandet inte tagit nå resurser från andra element i spelet, men det visade sig att spelet var plattare än en pannkaka o helt uppenbart att byggandet tagit viktiga resurser...

För Bethesda och InXile är samma sak...

Torment är ju dessutom "snart" färdigt så är övertygad om att många av de som arbetat med Torment är klara med sin del och kan börja göra annat.

Sen vet jag inte vad som fick lida av att det fanns byggande i Fallout 4, tyckte det var ungefär lika samma som Fallout 3 fast med lite fler grejer.

wut? Falloit 4 är såå mycket fattigare än 3an o NV. Tedd H gick tom ut o sa att grafiken är något de nerprioriterat. fast det är inte det enda som blivit lidande...

1
Skriv svar