Först hos FZ - WH 40,000: Dark Millennium Online

Robot
Medlem
Först hos FZ - WH 40,000: Dark Millennium Online

yay! ser helt okej ut vill ha lite mer gameplay!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Medlem

nice!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Tack men nej tack, jösses känns som om vilken idiot som helst tar och försöker göra ett MMO nuförtiden.

Medlem

Ser sjukt snyggt ut!

Medlem

Den där filmen gav mig riktiga rysningar, fyfan vad bra!!!!

Medlem

Såg skoj ut men man är ju tveksam får se när mer info kommer.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

nice med titans

Medlem
Medlem

Jeesus, givet inköp.

Medlem

Hoppas man får veta lite mer om detta väldigt snart.

Medlem
Medlem

ser verkligen skoj ut, grymt också. Inväntar mer information o ingame material.. sedan får ja se ifall ja ska köpa det. Ser verkligen värt ut att köpa redan nu iofs. Men ja vill vara helt säker.

Medlem

Med tanke på hur det gick för Warhammer online har jag svårt att tro att det blir nåt bra av detta. Visserligen inte samma utvecklare, men det borde väl bygga på ungefär samma koncept. Massiv pvp som suger balle.

Medlem

Ser rätt så bra ut faktiskt!

Medlem

Hm. Kanske blir kul. Gillar att det är lite mer skjutvapen i detta. Börjar bli lite trött på alla svärd och yxor.

Medlem

Verkar helt galet. Ska bli kul och se vad dom gör.

Medlem

OMFG!!! Har väntat så länge på att få se något från detta spelet. Besviken? Verkligen inte! ^^

Medlem

Såg ut att iaf ha lite actionbas under, får det bra pvp kan det bli grymt.

Men jag fattar inte riktigt varför i princip alla spel baserade på WH40k så verkar bolters vara automatvapen som gör dåligt med skada. Bolters är grovkalibriga vapen som skjuter i princip miniraketer med exploderande kulor. Inte något man står och sprejjar automateld på allt och alla med. Dvs man skjuter lungt och metodiskt och ser till att träffa. Träffar man går saker sönder.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Gillade DoW väldigt mycket, hoppas att det blir nå bra av detta

Medlem

Hoppas detta mmo blir bra!

Medlem

Det är ett MMO så jag förväntar mig skit som alla de andra. Men är väldigt nyfiken på vad de tänkt göra med det här. Vill veta mer om features och gameplay.

Medlem

NEEEEEEEED ser extremt bra ut XD

Medlem

NEEEEEEEED ser extremt bra ut XD

Medlem

ni vart postade på 4chan för detta,

Also HELL YES!


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Jag vet att jag inte borde bli hypead av det här, men OOOOMFG!

Medlem
Skrivet av Urban_krull:

ni vart postade på 4chan för detta,

Also HELL YES!

Därför det går så galet segt att jag råkade tripplepostea?

Inaktiv

Får se vad som blir av det där. Kan ju bli bra, men är svårt att bli det minsta hypead då dom flesta MMOs slutar som kloner av varandra... Förväntar mig nästan att man väljer en av några olika factions o slåss i speciellt utvalda zoner eller raidar tråkiga bossvarianter av det andra lagens units för att loota ny power armor eller boltgun... Precis som nästan alla andra MMOs som existerar idag.

Medlem

Har inte särskilt stora förväntningar på detta. Räknar med en rätt intetsägande titel.

123
Skriv svar