Gratis Far Cry 3: Blood Dragon till PC

Robot
Gratis Far Cry 3: Blood Dragon till PC

Allt som behövs är ett Uplay konto och några dagars väntan.

#ubisoft, #far-cry-3-blood-dragon, #i, #rayman-origins, #the-crew


Medlem
Gratis Far Cry 3: Blood Dragon till PC

What ?!
Hur har jag missat det här spelet?!

Medlem

Det var kul dom första 10 minuterna, sedan smög sig "nya spel känslan på" för mycket.... esc>quit to desktop


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Hipshot:

Det var kul dom första 10 minuterna, sedan smög sig "nya spel känslan på" för mycket.... esc>quit to desktop

Nya spel-känslan?

Medlem

Loggar in och knycker spelet iallafall, gratis är gott! Tänker dock inte installera uPlay... men blir la illa tvungen ifall jag någon gång framöver känner mig sugen på att spela igenom detta igen xD

Medlem

Ser ut och låter som en korsning mellan Duke Nukem och Serious Sam.
Men, nej tack, trots att det är gratis.


signatur

autograph

Medlem

Gratis till Xbox Live Gold också.

Medlem

Gillade det faktiskt, underbar musik och humor i spelet.
Även Trials of the Blood Dragon var trevligt trots att det fick lite knepiga betyg.

Medlem

haha helt klart värt att spela igenom. Lite 80-tals mysigt är aldrig fel, det är ett kul spel.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Spelade igenom 2-3 ggr.. rätt så härligt retro.

Medlem

Urk, Uplay,


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Uplay är väldigt nerskalad i funktioner om man jämför med steam, men det fungerar väl för det mesta?

Testpilot

Guldspel , skitkul och 80tals musik och de små filmsekvenserna är klockrena.

Medlem

Spelade igenom det i veckan efter att ha haft det på PS3 HDDn i 3,5 år. Guld värt! Som sagt, bra musik och humor.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Hipshot:

Det var kul dom första 10 minuterna, sedan smög sig "nya spel känslan på" för mycket.... esc>quit to desktop

Nya spel-känslan?

Nya-spel känslan på?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Hipshot:

Det var kul dom första 10 minuterna, sedan smög sig "nya spel känslan på" för mycket.... esc>quit to desktop

Nya spel-känslan?

Så här, det är coolt och så med musiken, Michael Biehn och cut-scenesen, men sedan kommer det där som allt är nu, man gör samma sak om och om igen, man går mer eller mindre runt i ett hjul bara. Det suger. Jag förstår att man kanske inte kan kräva mer av ett spel som faktiskt är en expansion till farcry, som är enligt mig ett perfekt exempel på sådan skit - eller det blev det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Hipshot:

Det var kul dom första 10 minuterna, sedan smög sig "nya spel känslan på" för mycket.... esc>quit to desktop

Nya spel-känslan?

Så här, det är coolt och så med musiken, Michael Biehn och cut-scenesen, men sedan kommer det där som allt är nu, man gör samma sak om och om igen, man går mer eller mindre runt i ett hjul bara. Det suger. Jag förstår att man kanske inte kan kräva mer av ett spel som faktiskt är en expansion till farcry, som är enligt mig ett perfekt exempel på sådan skit - eller det blev det.

Ja. Det var din formulering som var lite halvknasig.

Medlem
Skrivet av monarped:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Hipshot:

Det var kul dom första 10 minuterna, sedan smög sig "nya spel känslan på" för mycket.... esc>quit to desktop

Nya spel-känslan?

Så här, det är coolt och så med musiken, Michael Biehn och cut-scenesen, men sedan kommer det där som allt är nu, man gör samma sak om och om igen, man går mer eller mindre runt i ett hjul bara. Det suger. Jag förstår att man kanske inte kan kräva mer av ett spel som faktiskt är en expansion till farcry, som är enligt mig ett perfekt exempel på sådan skit - eller det blev det.

Ja. Det var din formulering som var lite halvknasig.

Ja, det blir så ibland på denna sida tangentbordet =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av monarped:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Hipshot:

Det var kul dom första 10 minuterna, sedan smög sig "nya spel känslan på" för mycket.... esc>quit to desktop

Nya spel-känslan?

Nu blev den lite knasig igen!

Så här, det är coolt och så med musiken, Michael Biehn och cut-scenesen, men sedan kommer det där som allt är nu, man gör samma sak om och om igen, man går mer eller mindre runt i ett hjul bara. Det suger. Jag förstår att man kanske inte kan kräva mer av ett spel som faktiskt är en expansion till farcry, som är enligt mig ett perfekt exempel på sådan skit - eller det blev det.

Ja. Det var din formulering som var lite halvknasig.

Ja, det blir så ibland på denna sida tangentbordet =D

1
Skriv svar